>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Fredag!!

Igår var förväntningarna skyhöga här hemma när jag vaknade på morgonen!  Men tyvärr så blev min namnsdag inget som nån kom ihåg! Jag fick blott ett grattis och de var från min trogna vän Gustafsson sen ett halvt från Danne Johansson kan man säga! Efter att jag grattat honom så fick jag ett "tack desamma" :-) 

Äntligen!!!!
Ikväll är de äntligen sista Idol för ett bra tag framöver.. Jag åker dessutom och jobbar kl 21.00 så jag behöver bara lida en timme.. :) Nä men seriöst Jag kommer nog att sakna allt runt detta idol!! Johansson lyser upp som bara den på fredagseftermiddagen när de börjar närma sig 20:00 och Idol börjar! Då är de även myskväll för hela slanten hos familjen Johansson/Karlsen med tacos i spetsen! De kommer jag att sakna..Men visst myskvällar lär vi väl ha ändå..Men just Idol gör Johansson så himla glad och förväntansfull..Men de dyker nog upp nån annan fredagsunderhållning som Hon kommer att bli galen i!
:) Sen är jag väl rädd att melodifestivalen närmare sig med stormsteg också!

Men som jag sagt tidigare så har jag all respekt för min kära Johanssons val av tv-program! Jag är helt besatt av hockey,fotboll,tennis ja i stort all sport men dom tre är väl dom jag håller högst!  Och jag lägger ner mycket tid på de..Så man måste kunna ge och ta!

Ebba har idag varit och vägt sig! hennes vikt är nu 5780 g! Hon är snart 60 cm lång också! hon växer otroligt fort min lilla tös! :) Har jobbat kväll hela veckan tills igår så jag har tyvärr inte fått så mycket tid med min kära familj denna vecka :( men nu är de helgen kvar sen har jag hela dagarna igen att umgås med dom! :) Nu vaknar lilltösa dags för lite mys med pappa tror jag :)

Hjältarna sköter sig bra just nu två viktiga suddensegrar dom senaste två matcherna! bra jobbat!!

Vi hörs!

/ D


Kommentarer
Postat av: Pappa Anders

Ja du Daniel,jag vet hur det känns.Den 30 november var det inte så att folk köade utanför lägenhetsdörren för att gratta en på namnsdagen.Men de är bara att bryta ihop och komma igen.

2008-12-12 @ 20:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0