>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Jag är fadern!!


                                  Min älskade underbara familj!!


Idag har jag lilla Ebba och mamma Johansson varit ner på socialkontoret där pappa Daniel fått skriva på papper att de är jag som är far till Ebba! Hade jag och Johansson varit gift så hade vi sluppit skriva på nå papper!! Då av nån jävla anledning så är de visst helt omöjligt att nån annan än maken kan vara far till barnet!! Hyfsad diskriminerig!! eller de finns väl värre fall av diskriminerigar!! :) Men ni förstår vad jag menar!?
Bara för att man är gift så betyder väl inte de att (som dom nu i regeringen verkar tycka) man är helt jävla exemplarisk!!

Johansson och Lilla Ebba har gått och lagt sig för att sova middag!! Lill fisan håller låda på nätterna så de står härliga till! Men Pappa Daniel verkar inte beröras nämnvärt jag sover som om jag fått världens käftsmäll av Tyson! Johansson tar verkligen ett jätte stort jobb här hemma ( framförallt på nätterna) Kan säga till er alla att Johansson verkligen är en helt bedårande underbar mamma med mycket tålamod och nogrannhet i allt hon gör! Ebba har verkligen haft turen att få en riktig riktigt underbar mamma!! 

Idag så har hjältarna åter igen match efter att ha varit lediga sen i Lördags! atiklimaxen sen i lördags har knappt hunnit lagt sig! Men va fan nu är de bara att bita ihop och inse allvaret och stötta sina hjältar!! Jeff Ulmer hjältarnas senaste nyförvärv gör i dag debut! De känns nästan mest itressant!! De är ingen lirar vi fått hit men jag hoppas han kan bevisa en enorm arbetsmoral och vara en riktig böld i arslet på motståndarna!!  Jag har en liten tro om att han kommer vara en spelare som spelar för att vinna fansens hjärta..Har jag rätt i de ja då har vi fått hit en mycket vikgtig spelare!!  
Frölunda borta ikväll alltså..Blir en grymt tuff match och vi befinner oss i ett läge som är allt annat än optimalt! Vi har dessutom 3 bortamatcher i rad med denna.. jag undrar om jag ska ge mig på ett tips! Hmmm....

Okej jag säger 0-0 :)

Avslutningsvis så tänkte jag skriva ett citat som min underbara syster Madelene hade lagt ut på sin blogg! :)

  

Om du står med ena foten i det förflutna å den andra i framtiden vad gör du då?

Jo du kissar på nuet!!! =)

/ D


Kommentarer
Postat av: Pappa Anders

På tal om citat.Här kommer ett till.

Höjden av diplomati är när man ber nån dra åt helvete så att den personen ser fram imot resan.

2008-12-05 @ 16:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0