>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Ledig!

Nu är Karlsen Ledig! Jag väljer att tillbringa så mycket tid jag bara kan med min familj! Riktigt nice! Dessutom så har pulvergänget eller ursäkta hjältarna menar jag uppehåll också!! Så nu behöver jag inte Må psykist dåligt var och varannan dag heller! De känns riktigt skönt!
Mamma Johansson har julbakat idag och oj oj oj hon har talang min kära flickvän! Idag så blev de riskakor och bountykaka och satan i gatan vad god den sistnämda var!! Bland de godaste jag ätit! Morsan du får passa dig ;-) Imorgon så blir de fudge och nån annan kaka som ska bakas här hemma! Jag anmäler mig frivilligt som julgris i år! :)




Annars då? Ja helgen som var så blev de i stort sett bara jobb förr herr Karlsen...Jag jobbade från 18:00 på kvällen till 06:00 på morgonen både Lördag och Söndag så de blev inte så mycket mera än jobb och sova för min del..! Äntligen verkar vi iallafall ha fått bukt på lilla Ebbas sovrutiner! Den senaste veckan så har hon sovit från 22:00 på kvällen till 05:00 och där ätit lite för att sen somna om några timmar! Känns riktigt skönt! Johansson är som en helt annan människa.. :)

Denna vecka blir de att inhandla dom sista julklapparna sen så ska vi på fredag ut till min kära syster med familj och ha en liten julafton! De ska bli mycket trevligt! Och på Torsdag är vi bjuden till Johan;Annelie och lilla Vilma på lite julmys med glögg och gosaker! Även de blir riktigt trevligt!

Julafton närmar sig med stormsteg!! Bara att hålla i hatten och åka med..Shit vad tiden går fort! Man ska verkligen vara tacksam att man har sånna underbara familjer som jag och Johansson har  som alltid får en kärleksfull jul! Hörde på radion idag att självmorden ökar radikalt under just jul! Kanske inte så konstigt..Julen är ju en mycket speciell helg som just förknippas med familj och kärlek!

Nej dax att sussilussa!!

Kram på er alla mina kära vänner!!!

/ D


Kommentarer
Postat av: Pappa Anders

Ja det finns många ensamma själar ute ivårt samhälle, som önskar att julen aldrig hade blivit uppfunnit. Men det behöver jag inte känna.Med så underbara barn,svärdöttrar,svärsöner som jag har behöver man aldrig känna sej ensamm.TACK FÖR ATT NI FINNS.

2008-12-19 @ 15:17:56
Postat av: Danne

Tack så jätte mycket Pappa!! Tack för att du finns också!! :)

2008-12-20 @ 01:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0