>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Besök från Sundsvall!

Idag är de fullspäckat schema!! Snart anländer Kusin Tilli med mamma Lotta och Pappa Daniel.. Sen blir de ner på stan och strosa runt och även lite fika!! Ebba kommer att vara så stolt över att få visa kusin Tilli sin pappas enorma status på fiken i stan!! Man är ju nästintill helgon förklarad!! :-)

Efter stats besöket så blir de hem och värma sig med nån nliten pilsne..Vi ska värma upp rejält jag och Danne innan vi beger oss ner till banken för att bevittna hjältarna som ikväll kl 18:30 spelar match mot Färjestad!! De ska bli jäkligt skoj att äntligen gå på en kvällsmatch en lördag de blir lite mer speciellt!! Danne har verkligen sett fram i mot denna dag så även vi i familjen Johansson/Karlsen..Men Danne utryckte sig ändå skönast igår när jag surrade med honom i telefon! De känns som julafton imorgon jag kommer fan inte kunna sova i natt!! Haha rätt inställning till 100% Danne! Nu kände jag ju att pressen ökad lite efter som att de är jag som ska se till att förväntningarna uppfylls till 100% också men de ska nog inte vara svårt ordnat!!

Vi valde att ställa in den klassiska Fredagstacosen igår för att istället spara den till idag! Så de blir alltså Tacos till gästerna hemma på bergsgatan idag!

Tror att hjältarna kommer att göra en rikigt bra match ikväll!! Min vilsna hockeysjäl har sakta men säkert börjat hitta tillbaka igen! De känns bra!! :)

Nu kommer främmandet!!

Kram på er alla

/ D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0