>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Ebba fyra veckor!!

Idag blir Ebba en månad gammal..Fan va tiden rinner iväg! :) På måndag börjar man jobba igen också efter att varit ledig nästan fem veckor! Fan de känns rätt tugnt men förr eller senare måste man ju in i vardagen igen..Ebba Ska på BVC i eftermiddag så jag återkommer därför lite senare med den nya matchvikten och så! Morbror Daniel kommer hit och hälsar på i kväll han var även här på Ebbas tvåveckorsdag! Fan du är seriös Danne! :) Dagen i övrigt har jag inte hunnit lagt upp än,Mina två kära flickor ligger som två utslagna hjältar i sängen!:) vi får se vad som händer!


   


Igår hade jag APT med mina galna arbetskamrater! Husumpöjka tycker verkligen att de är festligt att få komma ner till stan på lite galej! :) Vi samlades på Area 1 där vi skulle leka och tävla under dagen..Vi blev uppdelade i två lag och sen var de femkamp som stod på tapeten! Grenarna var Airhockey,Sumobrottning,Rodeo,Pistolskytte och sen försöka glättra upp för nån snurrade stge vilket var kört! De jag är personligen mest nöjd med är 15 av 20 skott satt jag på pistolskyttet! 13 sekunder lyckades jag hålla mig uppe på tjurjäveln! :) Efter att femkampen var avklarad så var de dags för laserdom! Satan vilken jävla fightingspirit som flög i mig! Jag gick ut rätt hårt sprang som en galning dom första 6-7 minurarna tur att de var obegränsat med skott :) 12 min höll vi på att kriga! Satan man är helt färdig efteråt svetten bara sprutar! vårat lag vann och mina personliga poäng hamnade på 6600 de var första gången jag spela de så jag har ingen aning om de är bra eller dålig? Min kära vän och laserdom hajen Patte kanske kan svar på de? :) 

Efter tävlandet så blev de bastu,relax och pilsner i ett par timmar Innan vi svidade om för att bege oss till Resturang IL Padrino..Där åt vi och drack vi väldigt gott..Sen avslutade vi kvällen på puben Public..Jag slängde in handuken strax efter kl 23 men jag skulle inte bli förvånad om nån av husumpöjka sitter kvar där än! :) De va skönt att få komma hem till sin underbara lilla familj..! Men Dagen och kvällen var riktigt rolig!!


     
  Stämningen var god!               Ubbe och Torkel           The one and only Ulf "hövdingen " Arnlund


Rysslan-Sverige Ikväll! JIPPII!! NOT!! Fan va tråkig dom här pissturneringarna är! Men hockey är hockey så jag kommer nog sitta klistrat kl 18 ikväll och glo likt förbannat! Att Timander är kapten känns ju skoj iallafall!!


Johansson hade planer på att skriva ett inlägg igår med Ebba var väl inte på sitt bästa humör under gårdagen.. Så hon fick ingen tid helt enkelt! Vi får se kanske hon kan skriva ett i dag..

Vi hörs mer sen

/ D

Kommentarer
Postat av: Farmor

En stor grattiskram och puss till Ebba på 1 månads dagen. Vad hon har vuxit sedan vi sågs.

En kram till dig och Hanna också.

Vi älskar er/farmor & farfar Bill

2008-11-06 @ 14:04:21
Postat av: LaFontaine

6600 poang var val inte jattebra. Fan vad harligt att se dej ute i vimlet. Ar det sa att man maste bjuda dej pa en helkvall for att du ska folja med ut =)

2008-11-06 @ 14:31:12
Postat av: Karlsen

Hahahaha...Ja de kan nog vara de som krävs! :) Ja jag antog att 6600 poäng inte var så jätte bra! men de var grymt jävla skoj och de var ju första gången.. :) Vi får se till att åka och spela en jävla massa när du kommer hem..Har en känsla av krigsstämningen blir betydligt vassare med dig med! :) Puss på er

2008-11-06 @ 17:14:41
Postat av: Faster Annica

Grattis till Ebba! Vad tiden går fort. Vi ses på lördag! Kramar

2008-11-06 @ 17:37:15
Postat av: Lotta

Grattis grattis Lilla Ebba! Hoppas dagen har varit bra. Puss puss från kusin Tilli & tillhörande mamma ;P

2008-11-06 @ 18:30:15
URL: http://lilll8.blogg.se/
Postat av: Farfar Anders

Grattis Ebba på 1 månaders dagen.Är pappa mjuk idag efter pilsner drickningen med arbetspolarna? Såna dagar ska du skrika extra högt.

Ps: Du blir mer och mer lik farfar för varje dag som går.Vi syns på lördag.

2008-11-06 @ 19:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0