>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Hockey med jobbet!!!

Nu snart ska pappa Karlsen iväg och käka med jobbet sen ska vi gå på hockeyn och bevittna hjältarna! Eftersom företaget jag jobbar åt är MoDo Hockeys stösrsta sponsor M-real så får vi idag arenans bästa platser! Jag tror att hjältarna kommer att göra en riktigt bra match idag och tar sin tredje raka seger efter den sjukt jobbiga svackan vi var i för drygt en vecka sen...

Nu ska jag ta och göra mig klar för affärsmiddagen..Haha eller mer kanske en middag med några härjade driftare!! De är ett jäkla härligt gäng jag jobbar med så de är alltid kul att träffas privat och surra lite skit!

Mitt tippande har inte varit så bra på slutet men idag tror jag även de vänder

Mitt tips: 4-2 till hjältarna! Målen görs av Skröder,Skröder,Salle och Timander! Susse assar till 3!

Ha en trevlig Torsdagskväll alla där ute! Och til Morfarl Sven Erik jag hoppas Timrå förlorar och till Bill så hoppas jag Skellefeå förlorar men eftersom dom idag möter varandra så vet jag inte hur de ska gå till!! Men jag hoppas på ett under! :)

/ D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0