>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Nu kör vi igen

Hej alla mina underbara medmänniskor!! Nu har jag gått av och är nu ledig 2 veckor framöver..!!
Tänkte bara säga att de kommer att bli ett betydligt mer och intensivt skrivande här i bloggen nu när jag är ledig! :)
Imorgon under dagen så kommer de att finnas ett sptrudlande färskt inlägg! :) Just nu är jag så trött att jag nog måste vika in årorna!!

För er som inte vet så har Ebbas kära mor Johansson startat en egen blogg en Ebba blogg! :) Hon kommer till mesta dels att ha den som en bildgallerie och filmer men de dyker nog upp lite text också! :) Så jag står för skrivandet här och hon kör alla bilder på sin :) Men självklart dyker de in bilder här också!

Här har ni adressen:   http://ebbabebbas.blogg.se


Sov gott!!

/ D

Kommentarer
Postat av: Farmor

Kul att du har en egen blogg Ebba, jag ser fram emot att få följa dina framsteg.

Bamsekramar & pussar till dig från farmor och farfar Bill. Kramar till mamma & pappa också.

Vi älskar er/farmor

2008-11-23 @ 23:36:38
Postat av: Det läsvilliga folket

Vart finns det sprudlande färska inlägget? det bildas upploppsstämning i internetvärlden :D

2008-11-25 @ 00:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0