>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Onsdag!!

7-0 rakt upp i arslet igår!! Tackar!!

Tror jag ska kolla med chefen ifall jag kan ta med Ebba på jobbet nu när jag jobbar nattskift! Skulle ju passa lilla Ebba som handen i handsken de :) Jag förstår inte och jag har grubblat men har väl insett att en logisk tanke finns nog inte i en bebis värld.. !

Igår blev de iallfall de klassiska veckobadet..De går som hejsan nu när vi badar hon verkar verkligen mysa och tycka att de är skönt! Första två gångerna så skrek hon som att vi häll på att ta livet av henne..Men med lite närmare eftertanke så förstod vi att de lär inte vara så jävla skönt att bada i  en balja med typ en decimeter vatten..Hon blev varm om rumpan och undersida benen..Så resten av kroppen lär väl de inte ha varit så mysigt för.. Ja ja man lär av sina misstag! Så  nu jävlar fyller vi baljan så att när vi sätter ner henne så är de i stort sett bara näbben som inte är vattentäckt!!  :) Kollade på datorn idag och såg att vi nästan hade knäppt 400 kort på lilla ebba på drygt 4 veckor! fortsätter de så här så har vi ungefär i runda slängor 90000 kort på henne när hon är 20 år :) Fan de skulle va rätt mäktigt!! Igår fick även lilla Ebba provsitta i soffan för första gången de såg rätt bra ut.. Men hon såg lite skeptisk ut..Till helgen kanske hon kan vara med och siita och se på film.. :) 

                                                               
                                                                                       


Ikvälll går jag ut på mitt tredje och sista nattskift denna vecka..Men de jävliga är att jag kommer hem ungefär kl 06.30 sen börjar jag jobba  kl 14:00 men åker redan strax efter 13.. Så från kl 21 ikväll till kl 22:30 imorgonkväll så hinner jag knappt se min lilla dotter..! De känns surast!! Nu efetr ett par dagars jobb efter nästan 5 veckor ledigt så känns de som att man är inne i matchen igen iallafall..

13500 personer på en allsvensk match i hockey de är galet! Men ikväll när malmö tar i mot Laksand i deras splitter nya Percyarena så är de lapp på luckan!! Stort!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej hej Danne. Hon e så söt Ebba! Längtar tills vi ska komma upp till er. Jag har ju för bövelen inte sett eran lya ännu! skäms de ska bli kul att äntligen få göra de =)Hälsa Hanna panna oxå!

2008-11-13 @ 07:26:37
URL: http://lilll8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0