>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

I gryningen!

Förmiddagsveckan är verkligen ingen rolig historia.. Man vet varken ut eller in när mobillarmet tjuter kl 04:30!! Man hasar sig upp hur sängen och yrar på i lägenheten utan att veta vad i helvete man egentligen gör för nånting! Jag måste alltid innan jag går och lägger mig på kvällen lägga i ordnig alla kläder jag ska ha på mig i rätt ordning i en hög.. Sockar överst sen blir de tröja,byxor,ytterjacka,vantar,mössa och sist skor..Gör jag inte i ordning den där högen så är de kört då springer jag runt här hemma och inte har nån aning om vart jag har grejorna..
Sen när man har kommit på jobbet och gjort avlösningen som man i regel aldrig har en susning om vad fan dom surrar i. Sen bäljer man väl i sig en kanna lut, innan man börjar komma i fas! Annars så är nog förmiddags de skift som är bäst! Man får känna sig som en riktig knekare :) Och kan man bara gå och lägga sig i tid så är de klockrent!
Johansson brukar alltid gå och gruva sig några dagar innan jag ska kliva på förmiddagsveckan..Mitt humör är väl inte de bästa då.. :) Men hon är bra på att sätta mig på plats så jag lugnar ner mig ganska fort.. :)

Ebba min underbara lilla dotter växer och växer.. Vi ska på bvc imorgon och väga och mäta! Så vi får se hur matchformen hennes ser ut! :) Dom här två dagarna när jag kommit hem från jobbet och träffar Ebba så har hon skrattat och flina som bara den åt mig..De är en förbannat underbar känsla när man ser att dom börjar visa lite reaktioner..Nu har hon väl fortfarande kanske inte full koll på vad hon gör när hon flinar..Men jag tror iallafall att hon har de :) Jag kommer att upptadera henne med kort här på bloggen snart..Fan man är helt slut när man kommer hem på dagrna därför har tyvärr bloggen blivit lite lidande ett par dagar! 

Hjältarna har tyvärr kollapsat totalt! Mer än så orkar jag inte skriva om dom jävlarna.. Ecke hoppas jag pressenterar 5 nyförvärv snart och i samma veva säger tack och hejdå till Hedin,Snellman,Westin,och Kourvinen..

Nu ska jag hetssova!

 
                                                              Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

En som var jublande glad efter Skellefteås vinst var Bill, han tänkte slå dig en signal men trodde inte att du skulle svara telefon.

Massor med kramar & pussar till Ebba.

Kramar till dig och Hanna också.

Älskar er/Mamma

2008-11-19 @ 12:50:18
Postat av: Anonym

Åhhh va du ser trött ut lille bror! De där häng ögorna känner jag igen! ha ha ha!! Kolla in min blogg me... maddis.bloggproffs.se

2008-11-23 @ 16:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0