>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Besök från glada Huddik!

Idag kommer faster Madde hennes kära sambo Mats och sist men inte minst lilla kusin Leo på besök! Ebba har inte hunnit träffa dom än så hon ser verkligen fram i mot besöket och de gör även jag! Dom bör nog anlända till stan när som helst..Så jag ska strax göra mig redo för att knalla ne på stan! Johansson och Ebba får nog sova en liten stund till och komma ner senare..Ebba har dom senaste fyra dygnen haft exakt samma grej för sig..Från kl 10-11 på förmiddagen till kl 23 på kvällen så sover,äter och skiter hon precis som de ska vara! Men sen kl 23  så är de som att man gett henne en burk koffeintabbletter Hon blir stenpigg sen är hon så ända fram till gryningen!  Med exakt samma upplägg har hon hållt på nu fyra dygn,, Hon har helt enkelt vänd på dygnet.! 

I eftermiddag ska farfar Anders bjuda ut oss på käk..De blir näskekrog och jag väljer nog en planka! :) Även faster Annica med kusin Felicia,kusin Alex och Patrik ska med..Så vi blir ett stort och härligt gäng! :)


Igårkväll vet ni ju iallihopa vad som stod på tapeten hemma på bergsgatan.. :) Jo Tacos till middag och Idol! Alltså visst jag tycker fortfarande att programet är patetiskt och intesägande! Men igår var de rocktema vilket är helt och hållet är min smak av musik! De coolaste av allt och de tror jag nog fan inte äns idolerna fatta hur jävla mäktigt de var..Var att legenden och en av dom största låtskrivarna till många av världens kändaste Hårdrocksband   Desmond Child var med och styrde upp idolerna i förberdelserna sen hade alla fötutom Lars så klart valt att sjunga en låt som han skrivit! Sen satt han även i Juryn och bedömde idolerna..Jag skulle egentligen vilja att min Kära vän Alex ska få förklar för er hur stor Desmond Child  är! Men jag tror ni förstår! Sen skötte sig dom helt okej idolerna igår!

Idag är de Möter min kära grabbar i Manchester United inga mindre än Arsenal..De blir tuggt att åka till emirate och få med sig några poäng! Menjag tror på grabbarna och vi vinner med 2-1 :) Vill ni se fotboll på yttersta värdlsklass så slå på canal plus sport 1 kl 13,45!

Nu ska jag ner på stan

/ D 

Kommentarer
Postat av: Alexander J

Jo, Desmond Child är nog en av världens främsta låtskrivare....med ca 300 milj sålda album :) inte illa....han ligger bakom många band start i kärriären. tex Bon Jovi,Kiss,Aerosmith,Alice Cooper....ja listan kan göras lång....Så han är en mäktig person!! btw....jag såg han igår på berns ;)



2008-11-08 @ 17:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0