>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Första avklarad!

Japp då var första natten avklarad..Gick faktiskt helt okej! Vi hade en ganska lugn natt på jobbet de mesta flöt på och maskinen kände nog av att jag ville ha en mjukstart! Tack min kära maskin :) Håkan var jävligt nöjd att jag var tillbaka han har inte fått surra med en riktig hockeynörd på nästan 5 veckor ..När jag närmade mig kontrollrummet igårkväll när jag kom till jobbet så såg jag att Håkan var där redan och när han såg mig så började läpparna röra sig på honom där inne även fast han var själv..! De blev rätt mycket hockeysnack!  :)

Jag har väl inte mer än hunnit vakna idag så jag har inte så där jätte mycket jag kan skriva om som hänt idag..De jagvet som står på tapeten är att vi ska på barnenshus,åka och handla och bada lilla Ebba! Sen är de hockey! :) och efter de så beger jag mig iväg på brika igen..

Hjältarna spelar idag sin första match efter Uppehållet..Dom ska ner till Hovet i huvudstaden och ta sig an Djurgården! De lag dom även mötte i sista matchen innan uppehållet, Då lyckades Hjältarna vinna med 4-3 och dom ska va rätt nöjda att dom fick med sig 3 poäng då..Hjältarna har haft som vana trogen att öppna upp efter ett uppehåll mycket svagt och förlorat ett gäng matcher i följd innan dom hittat in i gängorna igen..De som även talar i mot dom ikväll är att dom har de förbaskat svårt mot Djurgården borta..Den här veckan är otroligt tuff för hjältarna inte nog med att de är första veckan efter ett uppehåll dom har även tre bortamatcher i rad..Djurgården,Luleå och Färjestad..De är blir Harris första riktigt hårta prov som tränare..Jag tror Hjältarna vinner ikväll iallafall!

Mitt Tips 4-2 till Hjältarna

Framöver tänkte jag även börja skriva lie om saker jag varit med om under mitt 27 åriga långa liv.. Sjuka,Roliga och även kanske tråkiga episoder.. :)

Ha de bra mina vänner

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0