>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Julstök!

Julen närmar sig med stormsteg allså!! Helt galet vad tden går fort!! Idag var jag ner och rotade i förrådet efter adventsljustakar och dylikt! Jag var bombsäker på att vi måste ha typ 7-8 st sånna..Men jag hittade bara 2 st! Så de blir att inhandla nya! Vi har ju en hel del fönster i våran lägga.. närmare bestämt 8 st!!
Granen som inhandlades ifjol är där i mot kvar och tur är väl de! betalde över 1000 spänn för denna svarta granen i fjol..! Johansson skulle bums ha en svart gran jag kan säga att jag var jäkligt skeptisk men de blev faktiskt jäkligt snyggt!

Johansson och jag delar väl inte helt samma uppfattning om julpyntningen..Jag vill gärna ha de klassiska med tomtar och så men Johansson vill fan inte se röken av en tomte! :) Men jag har en stor röd tomte som jag fått av min kära mor engång i tiden och den har Johansson sagt att jag får ha framme eftersom just min kära mor gar gett mig den! annars ska allt vara i sin stilrena stil vilket i och för sig brukar bli jäkligt snyggt när vi är klara!!

Fan varför hade vi så jävla bråttomt ifjol när vi klädde av granen? ljusslingan vi brukar ha i granen som säkert är 1 kilometer lång ligger som en klump i en påse..! kommer ju ta en hel dag att reda ut den.. Tur att mitt tålamod är så bra!! NOT!!! bli inte överaskad om ni läser i tidningarna att en galen man på bergsgatan i örnsköldsvik har misshandlat en ljusslinga verbalt!! :)

Julen är den absolut överlägset bästa och mysigaste stunden på året!! och detta år får jag även fira min första jul med mitt eget lilla barn! De jag kan tycka är jobbigt är att hela min familj är rätt utspridd så de är svårt att kunna få fira jul med alla samtidigt! Men i framtiden hoppas jag att det går att lösa!
 
Jag återkommer!

/D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men Hanna, vad är julen utan tomtar?

Kram kram och till lill prinsessan tusen och åter tusen pussar & kramar.

Älskar er!

2008-11-27 @ 19:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0