>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

En månad eller inte?

Kom ju att tänka på en sak..Alltså Ebba blev ju fyra veckor gammal igår, hon föddes för fyra torsdagar sen..Men de är ju en månad på riktigt den 9:e November! Ja ja ni får väl gratta henne då också! :) Igår var de fullt upp! Först och främst så var man väl till en början av dagen lite halv mjuk sen kvällen innan! :) Men man har bara sig själv att skylla Ebba skiter fullständigt att Pappa drack några pilsner kvällen innan.. :) Och de gör du fan i mig rätt i också! :) Okej nu var jag väl inte så där super bakis som man kan vara ibland..Men jag tror jag är mer reserverad nu och känner att jag har ett ansvar till nån fler än mig själv,!! Ebba hälsa också tack till alla som skrev in en kommentar och graulera henne :) Kan även påpeka de att de är alltid jäkligt skoj när ni skriver in en kommentar..!


  På väg till BVC!

Men hur som helst förmiddagen blev mest lite slapp och städning! Sen på Eftermiddagen så begav vi oss upp till BVC där vi skulle kolla upp Ebbas nya matchvikt och längd! Vikten denna vecka var 4600 g en ökning med 255 g.. Hon biffar till sig lill tösa min :) Längden var en centimeter längre än förra veckan 56 cm lång är hon nu!  Allt i övrigt såg också bra ut! :) Sen så kom Morbror Daniel på besök han är i stan och jobbar ett par dagar..Vi åt lite middag och fika lite då även Mormor och Johanssons Morbror Tomas fru Lena kom på besök! Dom hade varit uppe i den stora staden och shoppat..  Ebba valde också att sitta och mysa en del med sin kära morbror..! Tack så mycket för den fina pressenten kära Morbro Daniel, Lotta och Kusin Tilli! den var super nice! Tack tack!!!

       
Pressent från Morbror,Lotta och kusin Tilli            Morbror Daniel och Ebba

Imorgon så kommer faster madde med sin respektive Mats och lilla kusin Leo på besök från hudiksvall de ska bli jäkligt trevligt! inte allt för ofta man träffar sin kära syster! så de ska bli  mycket roligt!
 
Alltså när jag sitter och ser dom här förbannade skitturneringarna som Karjla cup och allt vad dom heter så undrar jag vad i helvet de är som gör att jag älskar sporten ishockey så in åt helvete mycket!! Gårdagens match mot Ryssland vill jag inte äns prata om så vi glömmer den..Nä ta bort alla skitturneringar och kör hockey VM varannat år istället för den klassas även den idag som en skitturnering! Sen under icke VM år kör iställetett VM-kval istället! Sen under VM år så kan man ju köra nån uppladdningsturnering innan VM! De är ett KRAV!!

Under dom senaste dagarna så har de rullat in lite nya fräscha outfit till lilla Ebba! Tack så hemskt mycket Malin och Robin, Malin,Andreas,Ida,Tobias och lilla Thea, Johanssons Farbror Janne med familj! och Johanssons Farbror Mats!  Tack så super mycket! :) 


          
                                      tre läkra outfit från Malin och Robin   

                     
Eas,Malin,Tobbe,Idah och Thea



Janne med familj och Mats


/ D


Kommentarer
Postat av: Lotta

oj oj! va mycket kläder ni/man får! man får skynda att använda.. de är såå trisst när man hittar något i garderoben som råkat blivit för litet för att man glömt att man hade det. Ni fåt byta kläder på efterm så dom blir använda s ( å de orkar man ju säkert hålla på med skojar )ha de bäst hej

2008-11-07 @ 09:24:47
URL: http://lilll8.blogg.se/
Postat av: Farmor

Sorry Ebba, men pussar och kramar kan man inte få för mycket av. Återkommer på rätt dag.

Älskar er/farmor och farfar Bill

2008-11-07 @ 10:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0