>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Tvätta

Måndamorgon vill jag glömma lalalalala....Nä då de vill jag inte alls fick bara upp den där melodin i huvudet när jag tänkte på måndag! :) Själv så ser jag måndagr som en ny start och nya utmaningar!  Man börjar om från noll lite grann! :) Johansson har en fruktansvärt mäktig huvudvärk idag! Jag tror hon grinat mer illa över den idag än vad hon gjorde under förlossningen...:) Jag har masserat och donat men de verkar inte släppa..! Huvudvärk är nog bland de drygaste som finns! allt blir jobbigt!.. Jag lider med dig min kära :)

Idag har jag har jag tvätttid kl 13.00 alltså de är helt sjukt vad tvätt de kan bli av en liten tös på 3,5 veckor! Jag önskar hade jag hade 5 tvättmaskiner i lägenheten! Men de har jag ju inte,jag har inte nån! I fredags ringde jag till hyresvärden och tänkte jag drar en rövare och frågar lite snyggt om vad de skulle finnas för möjligheter att få sätta in en tvättmaskin i lägenheten! De finns inget planerat eller draget för att ha en tvättmaskin så allt sånt måste ju göras först! Vilket kändes att chanserna var väldigt små att få nå gehör från min kära hyresvärd! Plus att tvättstugan här i huset var väl de han var mest stolt över minns jag när vi var här på visning innan vi flyttade hit! Den är faktiskt jäkligt nice! Men de är de praktiska som jag är ute efter!  Så jag hade väldigt små förhoppningar! Men frågar man inte så vet man inte.Så jag ringde och frågade..han svarade med en ganska blixtsnabbt svar efter att jag hade förklarat att de blir rätt mycket tvätt av dom småliven.. Jag tar dit en rörmokare i början på nästa vecka som får titta på de där! de borde inte vara några problem! ööh okej.. Tack! fick jag hur mig! :) Du är kung Uffe!! :)

Sen ska jag nog även ta mig ner till OK och gör de själv hallen för att tvätta bilen had jag tänkt! :) Planerna i övrigt idag är lite svår planerad med tanke på min kära lilla johanssons huvudvärk! Jag ska till banken ikväll och se hjältarna köra över Djurgården iallafall!
 
Mitt tips idag: 5-0 till hjältarna!

/ D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0