>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Sorry!!! :)

Okej jag erkänner min upptadering har väl inte varit den bästa på slutet! Jag lovade ett sprudlande färskt inlägg för ett par dagar sen vilket även mina läsare har med bestämdhet konstatera att jag inte levt upp till! Jag är den första att be om ursäkt för detta! Jag måste säga att denna blogg blivit betydligt mer välläst än vad jag någonsin kunnat anat! Jag är givretvis mycket stolt över att så många följer familjen Johansson/Karlsens frammarch i livet!  jag ska skärpa mig..!

Jag ska inte komma med några jävla fjantiga bortförklaringar! Jag har jobbat och är en nybliven stolt familjefar de räcker! :)

Tiden rullar på och Ebba växer och växer precis som sin far.. :) Den nuvarande matchvikten på lilla Ebba är nu 5160 gram! Nuvarande matchvikten på pappan ska vi inte prata om..Men kan medela att bli av med skengravideten är fan inte lätt! men jag ska ha en mycket fin matchvikt till sommaren tänkte jag..Så jag slipper ligga i vassen! Men så länge man mår gott och älskar livet som jag gör så ska man vara nöjd! :) haha hyfsat bortförklaring! ;)

Jag är nu ledig 2 veckor efter att ha jobbat två veckor efter min nästan 5 veckor långa pappaledighet! De känns för jävla skönt..alla timmar man kan få vara med lilla ebba på dygnet känns helt underbara..Vilket gör att när man är på jobbet i 8/12 timmar så blir man galen av att inte få snusa och pussa på ens lilla underverk..Utvecklingen med lilla Ebba går verkligen framåt nu kan hon fästa blicken betydligt bättre och skrattar i stort sett hela tiden när man tittar och pratar med henne..Sen har hon börjat bli väldigt fachinerad av lampor..! stabilitetetn i nacken tar sig också men hon har inte riktigt än full stabilitet där! lite svajigt är de fortfarande..

Astor vår kära lilla vovve har tyvärr flyttat ifrån oss..Astor är en mycket uppmärksamhetskrävande vovve som gärna vill stå i centrum och behöver mycket aktivitet! De var ett grymt tufft och jobbigt beslut att behöva ta att lämmna ifrån honom han är verkligen speciell och jag älskar han väldigt mycket..Men som tur är så har vi två mycket underbara vänner i Fritte och Anna-Karin som var villiga att ta hand om honom!..Och de finns nog inga andra som jag hellre skulle kunna tänka mig att lämna honom till heller! Oss dom vet jag att han får all den uppmärksamhet,kärlek och aktivtet  som han förtjänar..De kändes som att de skulle vara väldigt egostiskt mot Astor i detta läge att behålla honom..Vi har lagt allt på ett prov för att se hur de fungerar från deras sida men även från våran sida..! Tusen tack Fritte och Anna-Karin för att ni ställer upp! Tack även för all hjälp ni gett oss under alla åren vi haft hund med hundvakt och allt! Ni är två superduper vänner!!  Med den här lösningen så får vi ju möjlighet att träffa Astor hur mycket vi vill ändå!!

Idag så har Morbror Daniel varit här på besök..Han stannade på middag och sen blev de hockey med ett lyckligt slut!

Krizen är över!!??
Idag vann Hjältarna med 5-1 borta mot Linköping! Ruskigt ruskigt starkt gjort!! alla vet ju att vi har haft en grymt jobbig svacka med 5 raka förludter och 4-24 i målskillnad! Men med 7-8 spelare borta från dom två första kjedjorna så är de grymt svårt att få till nå bra spel..Skulle man plocka bort dom 4-5 bästa spelarna från vilket annat lag som helst i elitserien så tror jag inte dom skulle vinna så speciellt många matcher heller!! Modo har fortfarande sina bästa spelare borta men har dom två senaste matcherna vunnit och de är grymt starkt gjort!! 

Nu ska jag sova!!  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så det blev ändå så att ni var tvungen att låta Astor flytta, tungt men förmodligen det bästa ni kunde göra för er alla. Bra ändå att han finns i närheten om saknaden blir för stor. Astor är speciell på många sätt, man kan inte låta bli tycka om honom.

Bamsekramar &pussar till Ebba.

Älskar er! Kram kram

2008-11-26 @ 14:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0