>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Pinsamt!!

Så där ja nu har jag väl samlad mig lite efter att igår fått  bevittnad den största idiotjäveln jag någonsin sett på banken! Alla som var där vet vad ja menar men för er som inte var där, Så kan jag tala om för er att Domaren ( Robert Lahti) som dömde Hjältarnas match igår var så förbannad pinsam att jag fortfarande inte hittar ord för de! Jag må vara enögd men jag tror att skulle man bett en Timråsupporter att se matchen och sen ge sin syn på domarens insats så skulle även den personen dela min upfattning rakt av!  Jag känner att jag håller på at explodera även nu när jag skriver och behöver tänka på den jävelns uppförande igår! Jag tar inte i från Rögle sin vinst! Men jag tror alldrig jag sett ett sämra hockeylag i arenan än de Rögle visade upp igår! De är et stort jävla hån mot hockeyn att dom går segrande från dena match! De till största förtjänst utav domaren!  Jag tror på fullast allvar att han hade satt hundratusen på Rögle seger!  Jaja nog om de nu! Hjältarna gjorde en bra math och jag hoppas dom kör över Djurgården istället imorgon!!

Gårdagskvällen blev tyvärr lite lidande efter de jag fått uppleva på Arenan! Men att komma hem och få se sin underbara dotter gör att man ändå fort glömmer såna där skit problem!! Vi hade en trevlig och mysig kväll och jag kände att dame fan de nästan gick bra att sitta i soffan och se stjärnor på is! :) ( Som sagt jag var inte i mina sinnens fulla bruk igår! )  De blev en pizza till midag sen vart de karameller och päronsoda til mys pys framför tvn! att vara familjefar är verkligen super mysigt! Ebba förgyller verkligen ens liv även min underbara sambo Johansson också! så klart! Men sen Eba kom till världen så räcker de bara att titta på henne så blir alla skitproblm som bortblåst :) ni ska få lite färska bilder på henne tänkte jag :)

Här är hon min underbara lilla solstråle!!

   

   

Idag så har vi varit hemma hos Mormor och Morfar och hälsat på! När jag hörde at de vankades porterstek i Lugnvik ja då var de bara att packa in familjen i bilen och dra iväg dom sju milen söder ut! :) De var gott!!

Nä nu ska jag och Ebba mysa! ni får ursäkta oss! :)

Må väl alla vänner och bekanta!

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0