>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Strålande Lördag!

Vaknade på ett härligt och sprudlande humör idag..Har fortfarande inte vågat fråga Johansson om vi sovit bra i natt! eller jag har ju de märker jag ju! :) Fredagskvällen med Idol som huvudnummer gick väl  faktiskt rätt bra!! Att se Johanssons inlevelse och känslosamma blick för programet är rätt intressant bara de! :) Lars i idol som jag total sågade förra veckan Vet jag inte om jag ska hylla den här veckan..Jag förstår nu att han är med i denna tävling bara för att få göra narr av hela idol! Men visst de finns ju faktiskt många som älskar den här tävlingen..Så  han håller ju en plats nån som  verkligen vill ha den...Men de är ju fan inte mitt problem!

Igår hade vi även besök utav en av min mors bästa vänninor Irene! Som också ville se Ebba live! Ännu en outfit blev de till Ebba :) Tack tack


           Tjusig!

Vad som händer idag vet jag inte än familjen ligger fortfarande och sussar.! Men med tanke på de tilltalande vädret så blir de ut med barnvagnen en sväng iallafall!! De är ett strålande höstvääder idag  må jag säga! Stadens gallerior slår upp portarna kl 12.00 idag! Igår skulle lilla familjen Johansson/Karlsen gå ner på stan och strosa och eventuellt ta en fika Vi strosade lite för länge stan stängde nämligen kl 16.00 igår och galleriorna kl 17.00 så de blev ingen fika :( Hoppas vi kan ta igen de idag istället då! :) I eftermiddag ska jag iallafall ner på banken och se hjältarna ska bli mycket intressant att se om de nästintill prickfria spelet mot Timrå håller i sig :) Kanske blir nån kruka på banken också man vet aldrig!  Ska även hylla Zacke! På Torsdagen mot Timrå får han starta sin första match med hjältarna på ganska länge efter att stått massa matcher med Björklöven..Och att spela mot timrå är ju inte vilken match som helst! Men karln går in och håller nollan! Vilket glädjer mig oerhört mycket! Sen dagen efter alltså igår kväll var de dags att spela med Björklöven för Zacke vad gör han? Jo han håller nollan igen! Snyggt jobbat Zacke!

Mitt tips idag: 5-1 till hjältarna!

Nu ska jag ut med hundarna!

/ D


Kommentarer
Postat av: Irene Karlsson

hejsan! vill bara tacka för senast , det var mycket trevligt. Lilla Ebba var så fin,gullig, ja allt.

Hon är väldigt lik dej just nu iallafall.



Mvh Irene

2008-11-03 @ 17:52:33
URL: http://dannekarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0