>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Wernblom!






Magnus Wernbloms karriär är över! känns som på tiden kanske..Men de känns vemodigt och förbannad tråkigt ! Men med tanke på säsongen så här långt så har han ju inte bidragit med nå mycket alls..Och en spelare som han är alltid van att bidra med mycket!  Men han är värd att betraktas som den största i MoDo genom tiderna..! Bara att titta på vad  han har åstakommit under sina år! Jag  hoppas att han blir rejält hyllad och avtackat efter de också!!

Tack för alla dessa härliga år "Werna" du kommer alltid att vara en av dom största i mitt MoDohjärta! Jag har sett dig spela sen jag var 11-12 år gammal..Men nu är de slut och de känns för jävla trist!


Fakta om MAGNUS WERNBLOM
Född: 3 februari 1973.
Längd: 184 cm.
Vikt: 93 kg.
Meriter: TV-pucken 1988, Fyra SM-silver med MODO Hockey. Var med och förde upp Skellefteå AIK i elitserien igen.
Landskamper: Tre Kronor 34, B-landslaget 9, Junior- och pojklandslaget 40.
Säsonger i MODO Hockey: 17.
Matcher i MODO Hockey: 723.
Mål i MODO Hockey: 276.

Kommentarer
Postat av: Wigge

Han lämnar ett stort tomrum efter sig även om spelet inte fungerat på slutet riktigt.. ingen har visat ett sånt hjärta i sitt spel som Werna.. hyllas ska han göras, och det stort!

Postat av: Farsan

Ja det känns konstigt att han lägger av. När det gäller Werner så har det kännts som han är en evighetsmaskin. Hoppas han kommer att bidraga med sitt hockeykunnande på annat sätt i MoDo.

2008-11-04 @ 17:22:51
Postat av: Månsson

Läs min lista över krav på Modo Hockey efter Wernbloms uttåg ur hockeyns värld!

2008-11-04 @ 17:28:53
URL: http://ecstasyofgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0