>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Helt sjukt!


Ebba min älskling!

Igår  spelade byggdens hjältar sin andra hemma match denna vecka.. Hjältarna lyckades tillslut vinna med 3-2 efter att egentligen bara spelat bra hockey i 79 sekunder...Frölunda gjorde sin bästa match spelmässigt för säsongen tyckte Dahlen,Och MoDo gjorde kanske inte sin sämsta match men inte långt därifrån..de förklara en del vilket taskigt läge Dahlen och co befinner sig i... Den här veckan började med att vi slog Luleå med 3-2 efter sudden vilken va ett större rån än vad normalmspolisen skulle klarat av... De kan ha varit Modos sämsta match genom tiderna.. !! Sen snattade vi 3 poäng igår kan man säga..för vi var inte värda 3 päng.. Men på nåt jävla vis har vi fem färska poäng av sex möjliga denna vecka och på Lördag kanske vi kan åka ner till Södertälje och ta tillbaka våra poäng som dom snodde av os tidigare denna säsong..
Vi får se..!

Ebba min underbaraste och sötaste dotter! måste ha varit hip hoppare eller nåt i sitt tidigare liv! hon har ett grymt rörelsemönster med armarna...! ska försöka spela in nån filmsnutt framöver så ni får se..
Har nu varit farsa i en vecka ganska precis..visst de är en rätt stor omställning! men oj oj oj va de är värd de!! de är de absolut  häftigaste man som människa kan vara med om!! hålla om och pussa på sitt eget barn är en känsla jag tyvärr inte kan förklara med  varken bokstäver eller ord!!  Helt ENORMT är de bara :) Sen är dom verkligen en gåta i bland dom små liven... Första 3-4 nätterna så va de verkligen hysteriskt på natten..Hon skrek så att man hörde inte ens att hon skrek, ni vet när man är så förbbanad att man inte får nån luft och bara gapar! visst tanken slog mig väl ska de vara så här nu flera veckor ja kanske månader framöver. Bara att bita ihop tänkte jag :) men så natten mot Torsdag inte ett ljud inte ett enda ljud på hela natten!! då blir de ju åt andra hållet istället man kollar henne hela tiden.. Då ligger hon där med sina tallriksögon och bara kollar och flinar lite..från att ha varit helt hysterisk..Ja ni förstår man blir lite fundersam ibland! men de ju charmen med dom små liven! :)  har varit lite småförkyld  så har därför inte vågat röra min lilla Ebba så mycket..och de tar verkligen imot  man vill ju krama och pussa på henne hela tiden :)  nu känns de  bättre iallafall....:)

Nu ska jag ta och göra mig klar för att träffa min bror och far på stan för en fika..! Eftersom jag rankas som en av Ö-viks bästa fikagäster så antar jag att bord finns reserverat för oss!!  :)

Ebba vill också passa på att hälsa till sina underbara kusiner: Tilli från sundsvall, Leo från Hudiksvall och Felicia och Alex från Bjästa!

Må fridens liljor kanta er väg

/D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha du min undebara lillebror!

2008-10-17 @ 19:52:08
Postat av: Maria

Först och främst så tycker jag att det är jättekul att du börjat skriva en blogg. Jag hoppas att det håller i så att jag kan ha lite koll på hur du har det och så... det är ju inte det lättaste när man inte bor i samma stad och kan springa på varandra. Sen så blir jag så glad över att läsa det du skriver. För någon som inte har barn så förstår jag ändå mellan raderna den lycka som du upplever och jag blir så glad över hur lycklig och glad du är. Du gör bra reklam för banskaffandet om man säger så ;) ta hand om dig och familjen nu så ska jag försöka hålla lite koll på dig iaf!

Kram från gamla grannen din!

2008-10-17 @ 22:35:30
URL: http://mariatheresia9.blogspot.com
Postat av: Gunilla Redbjörk

Att bli förälder är en känsla som överstiger allt man tidigare varit med om och du kommer att bli en underbar pappa till lilla Ebba.

2008-10-17 @ 22:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0