>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Ebba på stan..

Igår började dagen med ett besök på BVC..Ebba skulle vägas och mätas mm. ! Hon hade gått upp 165 gram och blivit 2 cm längre sen förra vecka..De är en rejäl en jänta jag har! :) Ja vette fan va de är alltså!! men igår drog hon till med ett sånt där fontänbajssprut igen när jag skulle byta på henne...Har aldrig hänt när mamma Johansson bytt! Jag ger de ett försök till!!
Fram mot eftermiddagen så svida vi om för en sväng på stan..Ebba hade fått mersmak från dagen innan.! Vi rullade ner för Storgatan tillsammans hela familjen Johansson/Karlsen bortsett från Bobby och Astor.. Vi klev in i den gigantiska gallerian och Ebba verkade trivas.. Sen gick vi till polarn där vi träffade tant Sofia som jobbar där,,Vi stod där och samtalde en bra stund..hon va väldigt intresserad av att höra hela historien om när lilla Ebba kom till världen :)  Ebba låg snällt i vagnen och hörde på när Mamma Johansson beättade om hennes framkomst till världen.. Inget fika blev de igår.. känner att jag inte vill vilseleda in Ebba på samma spår som Pappa..

Min kära och underbara sambo har tyvärr ett par laster som jag ej är så förtjust i..Hon älskar och då menar jag verkligen älskar program som Ensam mamma söker,du är vad du äter och bonde söker fru mm.... Ni ska se hennes totala inlevelse när hon ser dessa program.. de är helt galet!!  Fast bonde söker fru känns ju nästan lite skoj denna säsong..De är en bög som är med som ska välja mella 6 andra bögar som får dejta den här bögbonden alltså..Men satan de kommer ju för fan sluta i katasrof dom kommer ju att bli kära hej vild och kors o tvärs med varandra!! Hahaha..De kan faktiskt bli roligt att se..! 


Idag kommer Farmor och Farfar.. :) Hjältarna har match mot Linköpnig..







 Jag vet inte men lite orolig är jag över Ebbas drömmar!! :)

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0