>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Japp då kör vi!


Astor

Tjaba..

Tänkte ta mig friheten att börja blogga lite! de har ju blivit ett rätt känt fenomen i sverige på senare tid :)
Kan ju presentera mig.. Jag bor med min kära och till alltid synes underbara flickvän Johannson.. vi har våra två små hundar Bobby och Astor!  och de bästa av allt för en vecka sen blev jag världens stoltaste pappa till Ebba!! :)I Familjen så är de Astor som håller i taktpinnen de är han som kort och gott bestämmer hur vi i resten av familjen ska uppföra oss..

 Ni behöver ju inte ha nå större förväntningar på denna blogg...de kommer att handla om totalt ointressanta saker likväl om sånt som är mera intressant.. ´sen va fan som är intressant de återstår att se :)

Jag kör på så får vi se vart de leder..

/D


Kommentarer
Postat av: Lotta

De här kommer att bli kul att läsa danne. har redan lagt till din adress i min mapp över bloggar som jag följer dagligen. kul kul! Pussa på girli girlsen från oss:)

2008-10-17 @ 19:18:59
URL: http://lilll8.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jättekul att du har börjat blogga. Jag ser fram emot att följa din blogg, ett bra sätt att få inblick hur ni har det, speciellt när det är så långt avstånd och vi inte kan ses så ofta som jag vill.

Älskar dig!

2008-10-18 @ 10:15:03
Postat av: Irene Karlsson

Hej!

Jag är inte så intresserad av ishockey,

men håller naturligtvis på modo, lite koll har man ju.

Vilken fin dotter du har fått, man får gratulera till underverket.Ska ner till Ö-vik den 27/10 och hälsa på min mamma.Kommer nog och hälsar på och tittar lilla Ebba om jag får någon dag.

2008-10-20 @ 14:46:31
Postat av: Karlsen

De är bara att du hör av dig så att vi är hemma och så Irene! du är så välkommen så :)

2008-10-20 @ 15:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0