>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Ny vecka!

En ny vecka och nya utmaningar som farsa! :) Man har ju som jag skrev tidigare inte så mycket att säga till om som farsa dom här första månaderna... I natt somnade jag kl 02.00 och då höll fortfarande Ebba på att käka för fulla muggar.. Sen vaknade jag kl 10.00 i morse strålande utvilad! Jag sa till min kära sambo fan i natt har vi fått sovit bra!  Shit de skulle jag verkligen inte sagt! Dom ögonen som jag bemöttes av vill jag aldrig mer se igen! Jag verkar ha sovit hårt i natt! Jag ber om ursäkt min kära Johansson!

De är ett fullspäckat shema för Ebba nu..Igår Var Farfar och Farbröderna här på besök. Sen bar de i väg 7 mil söder ut för att träffa Kusin Tilli,Mormor och Morfar, Morbröderna och Gammelmormor förstås som för övrigt sa till mig att nu har du blivit pappa då måste du klippa dig! jag tackar för upplysningen :) konstigt att dom inte nämde på BB innan vi åkte hem att nu när du blivit Pappa så måste du klippa dig!..jaja dom hade rätt fullt upp där uppe när vi var där :)
På Torsdag får Ebba besök från fjällen av Farmor och Farfar Bill..

Idag tänkte jag ta med min llla dotter och sambo ner på stan för att visa pappas andra hem..nämligen cafet! ska bli en stor ära att få visa runt lilla Ebba på fiket! De är ju nånting man kämpat med och jobbat väldigt hårt för dom senaste åren att kliva upp på tronen som en av Ö-viks flitigaste fikanörd!

Idag släpptes biljetterna till Metallica som uppträder i globen den 7 och 8 mars! vi var chanslös på att få tag på nån biljette! känns surt hade varit en jävla upplevelse att få se dom..kanske ordnar sig ändå! vi får se.

Gustafsson och Karlsen har en promenad inplanerad i eftermiddag! hoppas de börjar regna :)

/ D


Kommentarer
Postat av: Wigge

30 min, sedan var konserterna utsålda... känns som man måsta haft ett himla flyt ifall man skulle plocka några biljetter...

2008-10-20 @ 15:06:33
Postat av: Karlsen

Ja de är helt sjukt va fort de gick!! de var ju typ omöjligt att lyckas få nån...men man får hoppas att de kan lösa sig på nå annat vis..

2008-10-20 @ 15:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0