>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

P-Lisa

Idag stod jag i sovrummet och tittade ut genom fönstret i bara fillingar, och utanför mitt fönster har jag storgatan...Då ser jag Patte och Längan kommer gående neröver mot stan..så jag öppnar fönstret och hojtar till dom..dom ska åka på en resa i två månader på måndag så dom har flyttat ur och städat sin lägenhet idagarna...så jag skulle bara kolla hur allt hade gått för dom..
De hela slutar med att jag står där uppe i mitt fönster i bara kallingar och samtalar med P-lisa om de nya systemet att kunna betala sin parkeringstid genom sms.. Patte och Längan är självklart med i disskusionen dom också. Men dom stod ju iallafall nere på gatan fullt påklädd i sina härliga höstkläder..
Jaja de var iallafall intressant och höra om de nya systemet

Tur man bor istan..



Kommentarer
Postat av: Lotta & Daniel

Snyggt Danne! Skicka in den där bilden till tidningen vettja. du vet dom har ju ofta en kollumn där läsarna får skicka in egna "sommarbilder" typ ;P Det skulle säkert bli en succé!!

2008-10-17 @ 19:14:52
URL: http://lilll8.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaja min son, alla sätt kan ju vara bra att lära sig nya saker på men visst finns det gränser.

2008-10-17 @ 22:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0