>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Patte och Längan!

Imorgon beger sig en av mina absolut bästa vänner Patte tillsammans med sin livskamrat Längan iväg på en 2 månader lång resa i Asien..Jag önskar dom all lycka! Och att dom får den trevligaste av trevligaste resa!! Efter ett par veckor så kommer resten av familjen Lundbergh som består av mamma Bettan, storasyster Liselott den underbara storebrodern Fredrik och sist men absolut inte minst hövdingen själv Karl-Erik! (jag känner att respekten bara sprider sig i mig genom att bara skriva hans namn!) samt respektive och barn till dom uppräknade! Då ska dom tillsammans bevittna Thailand!..Ja vad ska jag säga Thailändarna kommer nog att få en chock som dom sällan skådat eller så rullar allt på som att thailändare är de bästa som finns för familjen Lundbergh! :) jag sätter inte en krona på hur de slutar! :)Men  jag längtar av nyfikenhet tills jag får de berättat för mig hur dessa två veckor urartade sig!

Patte och Längan jag hoppas att ni får en jävligt trevlig resa tillsammans de är ni värd!  Och patte känn inga måsten men ett par surfshorts och en fräsig keps skulle inte sitta fel ;-)

Jag älskar er mina vänner!

Ta hand om er!

Kram / D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0