>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Söndag




Som ni märkte alla hockeygalningar där ute så valde jag att använda all min tid till Ebba och min sambo igårkväll! De gjorde jag fan rätt i!!
Matchen var väl precis som dom två tidigare denna vecka riktigt usel från MoDos sida..Men med sin vana trogen så lyckades hjältarna vinna med 3-2! de avgörande målet var riktigt tjusigt faktiskt..En vallning på målburen av "Svarten" till en direktskjutande Viktor Hedman som verkligen behövde få göra ett mål..!  Jamen då har vi lyckats ta 7 poäng av 9 möjliga denna vecka! de är fan i mig helt galet!  har för övrigt börjat störa mig enormt på en spelare i MoDo som jag aldrig störd mig på förut! jag väljer att återkomma med vem han är! de känns så färskt just nu :)

Lördagskvällen med mina två underbara flickor här hemma blev trevlig..Förutom att Johansson tycker att Stjärnor på is är så förbannat roligt!! de är för mig ett så patetiskt och inte sägande program så jag kan tyvärr inte få fram ord..men skit samma bara att repektera..Kan kanske inte va så lätt att leva med mig heller! som utan problem skulle kunna se på sport 24 timmar om dygnet! När de tidigare i höst va US open i tennis så blev de väl för min del 6-8 timmar dagligen tittande...De va när Johansson som hatar tennis tillslut började rabbla upp spelare som jag förstod att nu måste jag lugna ner mig...Middagen serverades kl 21.30 igår kväll och den bestånde av Tacos! vi tänkte käka vid 19.30 tiden... Men precis när vi skulle slå oss till ro och käka så va de nån annan som ville äta först! ja de va bara att sitta ner snällt och vänta tills lilla Ebba va klar.. Vi slog till och med med på en film igår.! Men vi blev för tyrötta för att se klart den.Kommer ju en kväll i kväll också!

Varför känns Söndagar så förbannat vmodiga och ångestframkallande? Fan jag minns när jag bodde i Oslo då va Söndagar en av dom bästa dagarna att gå på krogen...men då är dom ju som dom är i Norge också!

Johansson snälla du kan du  sluta  tycka att Tony Irving är så förbannat Hejig!

Jag har ett litet glappt tangenbord så därför ser jag att de kan saknas nån bokstav här och där..men de får ni ta..men alla stavfel skyller jag inte på tangentbordet de sitter i min hjärna!

Idag ska Ebba få träffa gammelmormor..de blir häftigt för henne :)

Vi syns kanske i gryningen!

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0