>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Ut med barnvagnen!

De blev en trevlig afton hemma hos Karlsen/Johansson igårkväll..De blev tacos till middag och sen var de dax för hockey! Johansson hade utryckt sig om att hon också tyckte de skulle bli roligt att se hjältarna..Domaren släpper pucken matchen har börjat..Jag har satt mig upp i soffan för att va beredd att svara på frågor från Johansson hon kan ställa ungefär 20 frågor i minuten..!  De är bra frågar man inte så lär man sig inget!  Jag sneglar mot Johansson efter första icingavblåsningen..Hon kapp sover med Ebba! Så där ja!


              Trött 

Matchen då? Kan väl egentligen inte gnälla nånting på hjältarna efter att ha slagit HV på bortaplan med 5-2.."Susse" är outstading skröder fortsätter göra mål och "Svarten" hade verkligen vaknat upp från sin dröm om att vara Patrick Swayze! Domaren hade fokus på puckehållaren denna match men lyckades ändå ge Timander en fyra minuters utvisning för nånting han inte såg! Visst de var en solklar utvisning,..!  Men nu blev vi drabbad åt andra hållet också..!  Förra matchen missade domaren en solklar utvisning på en LHC spelare för att han inte hade fokus på puckhållaren..Då vänder LHC och gör 3-3..! Ja ja bara att glömma och gå vidare vi vann denna match och de är huvudsaken! Vad Viktor Hedman höll på med igår har jag fan ingen aning om! Han spelade som en 14 åring i en J-20 match!  Lika hyllad som han blivit tidigare nästan lika mycket kritik ska han ha efter denna match! Men nu har han ju varit en av hjältarnas bästa backar under säsongen..Så han ska inte hängas! 

Idag blir de ut en sväng med Ebba i barnvagnen..De är grymt trevligt att styra barnvagnen nere på stan..!Man känner sig så otroligt jävla stolt!! De kan bli en fika också.. :) känner att jag inte riktigt har kunnat släppa de där än..Men nu spelar jag i en korpliga jämfört med förut och de är bara skönt! Natten som var så blev de faktiskt ingen föreställning från Ebbas sida! Astor julade längst hallen hela förmiddan av glädje! :) 

Jag återkommer!

/ D     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0