>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Ett nytt försök idag!


Karlsen Under Ulvö open 2008


De blev inget besök för Ebba på cafet igår och pappa fick inte stoltsera för sin lilla dotter om vad han har lyckats bygga upp för status på caferna nere på stan! Tiden rann i väg som bara den igår.! Ebba skulle badas  vilket på förhand kändes som ett ganska stort project..Men de gick jäkligt fint faktiskt och precis när vi skulle sätta ner Ebba i baljan så knackade de på dörren, De var Morfar Sven-Erik som kom förbi för att säga hej han hade haft en taxikörning till stan.Jag .kände att pressen ökade lite grann när den rutinerade Sven-Erik skulle bevittna vårat blott andra bad med Ebba.Men de gick bra!  De är fan inte lätt att bada en 11 dagar gammal bebis..!  men jämfört med vårat första bad av Ebba så gick de som på dans igår.. Morfar Sven-Erik kunde stolt sätta sig i taxibilen och ratta hem mot Lugnvik och känna att hans barnbarn Ebba inte var nån badkruka!  

Fan va less jag blir! nu är de en sån här vecka igen, då hjältarna inte har nån match mellan Lördag och Torsdag.. Känns ju som en jävla evighet ju!  Räddningen denna vecka är att de är Champions League iallafall.. Mina Pojkar (Manchester United) möter idag Celtic jag tor på en solklar vinst!

Känner mig förbannat sugen på at lira tennis..Tyvärr så har ju min motståndare dragit iväg till Asien 2 månader..Ska kolla med Erik han brukar alltid vilja spela..Men inte för att låta kaxig men fan vi har väl spelat 40 matcher mot varandra och han har inte vunnit en enda!  :) Samtidigt så har jag jäkligt svårt att slå Patte också men de blir iallafall oftast grymt jämna matcher!


Idag tror jag att vi gör ett nytt försök att besöka nåt av stadens fik..! Ju längre jag drar ut på de ju högre förväntningar får ju Ebba..Vill ju inte sätta mer press än nödvändigt på mig själv!

Angående spelaren som jag har börjat känna ett litet hat mot hos hjältarna så avakar jag och ger honom ett par matcher till innan jag namnger honom :)

Ta hand om er mina vänner!!

/ D


Kommentarer
Postat av: Wigge

Seger idag för MU och avancemanget är i princip klart ! är ju så dåligt att Viasat har plockat bort alla bra CHL matcherna från 6an..vem vill se Arsenal ? :D

2008-10-21 @ 16:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0