>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Ebba blir större och större!

Ebba kör nu lite varannan natt stuk! Vaken,Sova,Vaken,Sova! Så de är rätt svårt och se nå rutinner..! :) Hon nöjer sig inte heller att sova i sin egen säng utan hon ska sova med oss då är hon nöjd! Än så länge går de ju bra men de får inte bli en vana lilla Ebba en dag är du stor nog och ska sova i egen säng! Idag har vi varit på BVC Ebba mättes och vägdes plus lite små undersökningar,,Även lite frågor från far och mor ställdes till den snälla tanten på BVC! Vi har ett stadigt besök hos BVC en gång i veckan..Vilket jag tycker är kanon..De är verkligen super att dom har den serivcen att åka dit på rutinkontroll helt gratis en gång i veckan.. Jag tror även dom flesta unyttjar de också iallafall den första tiden..
Ebbas nya Matchvikt är nu 4345 gram och längd 55 cm..Hon växer stadigt min lilla tös! :) Hon går nog upp till strl 62 vilken dag som helst!! :)



                                    Världens snyggaste tjej!! :)

Igår vann hjältarna med 6-0 mot brynäs!! Mitt tips var 4-0 Jag är nära men ändå inte! Jag fick ju in nollan denna gång iallafall! :)  Matchen avgjordes på 28 sekunder i slutet på andra då Norrbaggekjedjan gjorde två riktiga kalasmål! Första perioden var så förbbanat dålig från bägge lag att den kan nog gå till historien som en av dom sämsta!! Persoligen så tycker jag faktiskt inte MoDo spelade speciellt bra igår dom kan mycket bättre!! Men vinner man med 6-0 så ska man fan inte klaga! Eller hur Gustafsson?  :) Kul också att målskyttet spred ut sig på 6 st olika spelare!!  Jaja nu ska jag inte surra mer hockey! Hjältarna vann thats it!

Ikväll får vi besök av ett mycket trevligt par som vi lärde känna genom föräldrakursen! De ska bli trevligt!

Ta hand om er och vårda varandra!
 
/ D


Kommentarer
Postat av: Farfar Anders

Vad härligt att höra Ebba att du växer och frodas.Och vad de gäller dina ovaner att sova med mamma och pappa i deras säng, så måste du verkligen säga till dom att här går inte för då kommer de att bli jätte jobbigt för mej att sova i min egna säng.Här uppe i Luleå börjar det bli ganska så kallt på dagarna,så de är inte så länge kvar till snön kommer. Och när snön kommer hemma i Ö-vik ska du och farfar och Elias ut och pulka.

Ha de så bra och hälsa Mamma å Pappa.

Hälsningar Farfar Anders.

2008-10-29 @ 18:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0