>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Ebba höll låda!!

Ebbas exemplariska uppförande igår kväll fick vi äta upp med bravur i natt! Ebba höll låda i stort sett hela natten! Vi fyra i publiken va inte alls speciellt imponerad! Faktum är att speciellt Astor är oerhört beroende av sin nattsömn! Han har visat ett stort tålamod hittills och du ska ha en stor eloge för de Astor!! Vår andra lilla byracka Bobby är bara nöjd att nån tycker om honom spelar ingen roll vem!?   När jag styr vagnen med Ebba runt runt i lägenheten så traskar Bobby efter som om de var sista gången han skulle se mig :)

I dag blev de en sväng på stan igen..En ny fin outfit inhandlades till Ebba på Polarn! Sen blev de fika med farmor,farfar Bill och faster Annika.. Jag känner nu när jag  trappat ner från eliten i fikaligan att jag kan känna mig rätt anonym på staden fik..De känns skönt! Men en tillfällig comeback i framtiden uteslutar jag inte..Ska försöka hålla mig i form..!
 
 Ebbas nya outfit!

I kväll är de Idol och jag tror tamme fan de var de första Johansson sa till mig idag..Inge godmorgon,inge hur mår du! bara ikväll är de idol! Ja väljer att inte lägga nån energi på att kommentera de programet  mer än att de är pinsamt! De enda som jag har sett i årets upplaga som varit bra var när Lars på sin första adution sjöng en låt han skrivit själv.. ! Men Johanssn blir alldeles upp i taket överlycklig av detta program..Hon är nöjd de är väl bra de då!
I morgon spelar hjältarna mot HV..Matchen startar kl 18.30 och sänds på canal plus så jag får väl min tid då :) Kan bli en kruka eller två vi får se! :)

Nej nu är de dax att tänka på lite käk! Kan bli en pasta alfredo från Olles :)  

I morgon Kommer hannas morbror Tomas med familj på besök från lugnvik!!

Vi ses mina kära läsare!



Bobby Alltid nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0