>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Däckbyte!

Fan de snöar ute! Så idag måste jag ta och byta däck på bilen..i normala fall hade jag nog kört med sommarsulorna ett tag till av ren lathet! Men nu finns de inte en chans i världen att jag väntar! Jag skulle aldrig sätta lilla Ebba i en bil med detta väder och köra i väg med sommarsulor! Jag märker också att jag blivit betydligt lugnare och försiktigare som bilförare sen lilla Ebba kom till världen!! Jag stannar även där jag har företräde...Vilket min kära livskamarat och Ebbas mamma Johansson intygat med glädje ett flertal gånger! Jag var grymt het när jag körde bil tidigare! Fan jag kunde fullkomligt expoldera i bilen på andra bilister!  Visst finns de kvar! Men ett gott råd räkna till 10 sen är de lugnt! :)

Ebba har sovit som en Karlsen som har jobbat nattskift i natt! Johansson såg betydligt mer utvilad idag än vad hon gjort på väldigt länge! de är du värd min kära! Du har ett tufft jobb just nu som belastar dig grymt mycket fysiskt! men du grejar de galant! Du kommer att vara världens bästa mamma resten av ditt liv! :)

Idag är som sagt planerna för dagen att byta däck på bilen..Vilket gör att jag inte vet mera vad som händer under dagen förrän de är klart! :)  Ikväll ska jag iallafall åter få gå ner på banken och bevittna hjältana live! De känns jäkligt skoj! Dom möter idag brynäs som har överraskat stort denna säsong! Jag tror på en bra match.. Hjältarna är nog full av självfötroende efter 3 poängaren i Jönköping i lördags! Men som sagt med hjältarna vet man aldrig! Kan känna att ju sämre domi spelar ju mer vinner dom! Kanske jag ska gå in i första line idag då :) Mitt tips förra matchen var ju rätt nära jag tippade 5-1 till hjältarna de blev 5-2..Så mitt tips idag blir 4-0 till hjätarna! :)

Nej dax att ta tag i däckbytet! de är fan inte bara bara!! :)

Kör försiktigt mina kära vänner!

/ D


Kommentarer
Postat av: Farfar Anders

Dackbytet skulle ha varit gjort för minst 2 veckor sedan,men den som väntar på nåt roligt väntar aldrig för länge. Angående ditt humör som bilförare kan jag intyga att du var given svensk mästare i den grenen. Jag kan också vara het i trafiken,men jag ligger ljusår efter dej.Sen vill jag åter igen tala om för dej att du är ett författarämne.Nu ska jag käka lunch och sedan styra kosan mot Luleå.Vi hörs i veckan.

Ps: Krama lilla Ebba från Farfar. Ha de gött och hälsa med dej.

2008-10-28 @ 11:30:14
Postat av: wigge

Viktigt match ikväll.. tabellen är fortfarande grymt jämn. 5 poäng upp till ettan, 5 poäng ner till strecket...Själv tippar ja 4-2 där Salle sätter sista i tom kasse :P



Storpublik väntas för övrigt.. 5 400 var sålt vid 11-tiden :D



Hälsa me dej!

2008-10-28 @ 12:08:01
Postat av: Mamma

Tack Ebba för att du har lyckats med något som ingen annan har gjort, nämligen att få din käre far att ta det lugnt i trafiken.

Älskar er!

2008-10-28 @ 13:50:30
Postat av: Lotta

Oj de har snöat hos er! Hörde att de även gjort det i solle. I sundsvall har det regnat idag. men imorse var 1 grad minus så snart är de kanske lite vitt på backen här oxå. hälsa lilla familjen // Lotta

2008-10-28 @ 21:36:16
URL: http://lilll8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0