>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Tillbaka i verkligheten!

Hjältarna är tillbaka I verkligheten igen...Samma usla spel som dom 3 tidigare matcherna! Eller dom spelade nog lite bättre denna match faktiskt!  Torsk med 5-3 blev de iallafall!! Jag måste ändå hylla hjältarna att dom lyckades vinna 3 matcher i rad med ett spel som är pinsamt dåligt! Men idag kom verkligheten i kapp dom! och tur var väl de kanske!! På Linköpings 4-3 mål så trodde "Svarten" att han var som Patrik  Swayze i filmen Ghost att han kunde gå igenom människor! I"Svartens" fall åka igenom människor! Han har pucken i egen zoon och vänder in i en LHC spelare helt oatackerad  Men dessvärre så kunde han inte åka igenom LHC spelaren som istället tar pucken och frispelar en lagkamrat som sätter 4-3 till LHC!!  Tack för kaffet!!

Under kvällen så var Farmor och Farfar Bill här..Och Ebba visade upp sig från sin absolut bästa sida..Vet inte om hon varit så här lugn nån kväll tidigare!  Jag tackar dig Ebba!! :) Hon fick även massor av fina presenter och jag fick fyra färska bullpåsar från min kära mor de är aldrig fel :) Imorgon ska vi ner på stan igen vår kära lilla familj! vi ska fika med farmor och farfar Bill sen ska vi gå på polarn och handla en snygg outfit till lilla Ebba som vi lagt undan.. Vi fick ett presentkort av våra kära vänner Gustafsson och Hermansson där som vi tänkte utnyttja! :) Tant Sofia kanske även har nå mer att erbjuda! vi får se!

Idag ringde min kära vän Alex från stockholm..De va riktigt jävla skoj. De är en av mina absolut trognaste vänner.Vi har väl inte haft nån super kontunerlig kontakt de senaste åren..Han är i musikbranchen och de tar en enorm tid..! Men de va riktigt skoj att han ringde och jag vet alltid vart jag har han..Inte många som känner mig som han gör!! Vi skulle kunna ha noll kontakt i 20 år och när vi väl skulle ses eller höras så skulle allt va som när vi satt i mitt gammla föräldrahem i mitten på 90-talet och nötte NHL 94 på Sega Megadrive dygnet runt!  Skönt med sånna vänner! :) De kommer nog en del historier framöver om allt sjukt vi hittat på tillsammans.. 

Nu viker jag in årorna för ikväll och återkommer i morgon vare sig ni vill eller inte!

Nu tar vi hand om varandra kära vänner :)

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0