>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Fredag!

Idag är en ny dag för er som inte redan visste de!!  Idag har jag inte så många planer..De ända jag vet är att de är Idol ikväll de kan inte gå obemärkt förbi här hemma på bergsgatan! Fan en kväll med falsksjungande studenter känns ju inte så jävla kul! Men som den underbara pojkvän jag här så låter jag ju självklart min vackra och till alltid synes underbara sambo få bevittna detta program även denna Fredag!  Jag brukar försöka tänka mig in i Johansson och tänka att se idol (eller alla andra program med utröstningssystem) är som att se en hockey eller fotbolls match för mig..Hm...tänker jag okej då! Eller va fan de går inte att jämnföra en religon med nå trams som nån hittat på för att locka den kvinnliga publiken till tv apparaterna! Nej nej! Men imorgon är de nästan värre då är de stjärnor på is! Johansson i sitt tycke ett jävligt bra och underhållande tv-program! Johansson åker om kring på sina socker här hemma på parkettgolvet i vardagsrummt och gör pirvetter och grejor!! ni ska se..:) 

Igår fick Johansson en tid hos frisören  kl 14.30 ..För övrigt på stans bästa salong dessutom! www.attitydonline.com Jag och Ebba skulle alltså själv få ta hand om varandra! en och helv timme skulle de ta ! 3 timmar senare var hon klar! :) Jag tror jag styrde Ebaa upp och ner för gågatan in och ut från gallerirorna 100 gånger! Vi tog faktiskt en kaffe på cafe blåbär också! Hon var helt underbar min llla jänta hon sov som en ängel i tre timmar..! De var faktiskt jäkligt trevligt att få umgås helt själv med sin lilla tös så där!  :) jag älskar dig mest av allt min Ebba!!
 
Den perfekta matchen!

Igår gjord hjältarna en helt sjukt bra match nere i Timrås borg..Dom körde verkligen över Timrå på alla sätt och vis!De är den bästa match jag sett hjältarna göra sen guldåret!  Seger med glasklara 4-0 och då ska de sägas att Timrå hade 14 min i numerärtöverläge och hjältarna typ 30 sek under hela matchen! Sen att Zacke också fick hålla nollan var i sig helt underbart också!  De är grymt att först Krizan i tisdags häller nollan sen går Zacke in matchen efter och håller nollan..Kan inte vara ofta de händer på den här nivån att två målvakter i samma lag håller varsin nolla matcherna efter varandra!!!


De blir tacos till middag hemma på bergsgatan ikväll iallafall..de känns bra!!

/ D


Kommentarer
Postat av: Farfar Anders

Ja de håller jag med om. MoDo spelade nog sin bästa den här säsongen. Alla pratar om Sundström Zucarello Skröder men jag säger bara Victor Hedman+ Timander måste vara elitseiens bästa backpar.



2008-10-31 @ 11:53:20
Postat av: J-P

Äntligen har man hittat hit :)

Har läst det mesta av din blogg och man blir lite avis att man själv inte börjar....

Skönt att höra att allting går bra för er.



Psst, Mathilda gillar varken idol eller stjärnor på is och jag är mycket stolt över det för lille Luca slipper se sånt ;)

2008-10-31 @ 23:20:21
Postat av: Morbror Tomas

Tack för senast pajen var underbart god (det hade ni gjort bra)superkul att kunna följa livet i Övik på din blogg. Jag ser fram emot att få träffa er nästa gång krama Hanna och Ebba från mig!

2008-11-01 @ 08:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0