>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Full rulle!!

Idag har de varit full fart på Bergsgatan...Först var farmor och farfar Bill här för att säga hej då innan dom skulle styra kosan hem mot lappmarken igen! Sen kom Familjen Lundin med morbror Tomas i spetsen på besök från Lugnvik..Ebba fick en super fin outfit idag igen! från polarn så klart!Sen fick vi några nappar också med nån otydlig text! ;-) De bjöds på blåbärspaj och kaffe..Tomas såg väldigt nöjd och belåten ut iallafall... !
Farfar hade sen planer på att bjuda ut oss på middag och de tackar man självklart inte nej till :) Men de vi inte tänkte på och tydligen borde tänkt på är att de är nån som kallar sig Orup och Lena PH som uppträder i arenan ikväll och varenda bord i hela stan va uppbokat typ! Men tack ändå min kära far! Ebba har även hunnit varit ut på en liten eftermiddagspromenad hon sov som en liten prinsessa hela turen..tack tack! :)

Ny fin outfit från familjen Lundin
Ny outfit idag igen!


Ikväll blir de Hockey med Tacos och några pilsner hos familjen Karlsen/Johansson ! Johansson uttryckte tidigare att även hon såg fram i mot att se matchen! Jag vet inte vad ja ska säga om de!? jag är stum!
Hjältarna möter idag Hv på bortaplan..spelet senast var väl till viss del bättre än dom tre matcherna innan! Skillnaden var att dom tre matcherna vann dom, den senaste förlorade dom.. De jag vill och hoppas få se idag Är att "Svarten" har insett att han inte är Patrick Swayze,lite vilja och kamp,skott och att domaren fokusera på den som har pucken! Jag tror på vinst! 5-1 till hjätarna! :) 

De känns riktigt surt att mina pojkar i Premier  League bara fick 1-1 mot Everton..men men känns som att vi inte riktigt kommer att räcka till iår ändå! vi får se!

Hoppas ni får en trevlig Lördagkväll mina kära vänner!  De får nog jag..När Johansson uttrycker att hon vill se Hockey på tv då måste man verkligen ta tillfället i akt! 

Lev väl! 

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0