>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Webben och Bad!

Idag på eftermiddagen blev de en tur ner på stan med Ebba!! Vi gick in galleriorna  fast vi hittade inte så mycket av intresse..De enda vi hitta var gudfadern Pekka på fiket på port 9 tillsammans med sin rival Petterson.. Pekka är verkligen en veteran i fikaligan..Han är som Chris Chelios i Detroit! håller fortfarande en väldigt bra klass trots sin ålder..!  De va han som engång tog hand om en när man själv klev upp som junior i ligan..Han var hårt men rättvis de var fan ingen lätt match ska jag tala om för er att bli inskolad av denna legend! :)
 
På kvällen var de dags för bad för lilla Ebba och denna gång behövde jag inte bli bevittnad av den rutinerade Sven-Erik.. :) Ebba tycker väl att de är så där att bli badad.. Jag tror hon har ärvt sitt humör av mamma Johansson fast hon kan nog ha fått lite av mitt också! :) Efter badet så värmde vi henne i en varm filt varpå Ebba blev nöjd och somnade..Men de skulle bara bli en powernap på typ 10 minuter sen var hon pigg som en lärka igen..! Nu har mina två söta små damer gått och sussa för natten!!  


      inte så jävla nöjd!                Skeptisk!

Tack som fan Fritte! Igår blev Hanna upprörd över att hon missat ensam mamma söker..Fritte den kloka fan sa att ja men de är inga problem du kan se programen på webben..Ensam mamma söker,Bonde söker fru, Du är vad du äter, Idol, Ja allt förbannat!! Ögonen har nog aldrig variit större på Johansson!  Jag befarade självklart oro! vilket jag idag fick kännas vid! Daniel kan du he igång ensam mamma söker på webben!?? Jaha! visst älskling! Fan du kan ju se varenda jävla avsnitt i flera år tillbaka ju.. Tack Fritte tack så jävla mycket Fritte!! hämnden är ljuv! :) Fast de finns ju rätt mycke sport på webben också! Och Johansson har väl fått plåga igenom en del hon också.. :)

Godnatt !!

/ D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0