>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Försäkring mm!

Idag så har man inte hunnit gjort så mycket!! Ebba har väl varit allt annat än på strålande humör idag.. ! Snart kommer de nån jävla försäkringsgubbe hem hit och ska snacka barnförsäkringar..! självklart ska man ha en barnförsäkring! Allt annat är idioti! Men varför måste dom komma hem till en för, Varför inte ta de på telefon?? Nu idag så känns de ju så klart extra drygt när Ebba inte har sin bästa dag! Men de blir nog bra! huvudsaken Ebba får en bra barnförsäkring så är jag nöjd! :) 
Efter att försäkringsnissen varit här blir de ut med vagnen och lilla Ebba! Snacka om att man kan göra en total scenförändring med en barnvagn!!  Från att vara totalt hysterisk och missnöjd med allt hemma till att sen sova som en prinssesa i barnvagnen! Dom är charmiga dom små liven! :) 

Precis när jag satt och skrev detta inlägg så dök han upp försäkringsgubben! Och jag säger så här tack som fan att du kom! hade han tagit de där på telefon så hade jag nog lagt på av ren panik för att jag inte förstod nånting! De var en mycket trevlig medelåldersman med grått och lite hår! han känndes väldigt trovärdig och kunnig på sin sak! Nu har Min lilla Ebba fått en väldigt bra försäkring..De känns för jävla bra!!  Tack tack kära gubbe! :)

Igårkväll var Fritte och hans trogna livskamrat Anna Karin här på besök..De va riktigt trevligt de blev kanelbullar och kaffe till fika! Sen fick Ebba ytterligare än supertjusig outfit! dom har bra smak alla våra kära bekanta som uppvaktar Ebba!! :)


              Tjusig!!

Nu ska vi svida om Lilla Ebba för en sväng med barnvagnen! Kan bli en sväng i galleriorna! alltid trevligt att få gå där och stoltsera med lilla Ebba! Kanske tant Sofia har nånting att erbjuda på Polarn?? vi får se? :)

Hörs sen!  

/ D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0