>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Fy Fan!!

Japp då har jag,Gustafsson och Astor  tagit vår kvällspromenad som vi hade planerat in.. Verkar inte som att vädergudarna har nån ironi precis! Vi var ute ca 1,5 timme..När Gustafsson kom och plockade upp mig och Astor strax innan kl sex så småduggade de lite men tempraturen var behaglig..Astor tog direkt täten och visade vilket tempo som gällde!! Efter ca halva promenaden så blev de ett av dom absolut vidrigaste väderförhållande jag varit med om..duggandet förvandlades till skyfall och den lugna vinden blev snabbt till en orkan och motvind dessutom..Astor tittatte resten av promenaden på mig och undrade va i helvete de va för fel på mig.. När vi gick över en bro så fick jag avstyra Astor med alla mina krafter att inte hoppa ner..!

När jag och Astor kom hem möttes vi av Bobby och hans stora flin! han va rätt nöjd iallafall!

Nu blir de mys med Ebba i soffan resten av kvällen.. Hanna hade planer på att först följa med på våran promenad och ta med Ebba i vagnen..Lite tur i oturen hade man ju iallafall!

Jag tackar dig Gustafsson för denna promenad..kan bara bli bättre väder till nästa gång!

God natt!

/ D


Kommentarer
Postat av: Lotta

Kanske Astor är som hunden i spincity, självmordsbenägen?! han ville kanske ta livet av sig genom att hoppas ner från bron.. allt för att slippa gå i detta otrevliga väder! :D

2008-10-20 @ 21:07:51
URL: http://lilll8.blogg.se/
Postat av: Karlsen

Jo du Lotta han va nära på att ta kopplet och strypa sig själv också.. :)

2008-10-20 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0