>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

IDOL!

Nu är idol äntligen slut för denna vecka! Eller röstningen åtestår i och för sig..Men de kan jag ta! huvudsaken dom  har sjungit klart! Lars som jag skrev i tidigare inlägg hade gjort de enda bra jag sett i idol denna säsong, var mer pinsam än vad de är att fisa vid bordet på första middagen med sina svärföräldrar!! Till och med lilla Ebba ville bara försvinna! Jag citerar min kära vän Gustafsson som skrev i sin blogg om just Lars framträdande! Lars drog på sig några gamla Wannabe Dracula/Wenblom outfit och sjöng en låt av ABBA. Det finns inte ord att beskriva hur dåligt det var! klockren beskrivning Gustafsson! :)

Positivt att de är slut för denna vecka och att de är en vecka kvar till nästa program..Negativt är att  programet är tillbaka nästa fredag och att de bara är en vecka dit!

Johansson sitter verkligen och myser när hon ser detta skräp! Hon tycker att de är så förbannat hejjigt!!! 

Men hon är söt min lilla Johansson.. :)



/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0