>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Hockey hos G!




Nu blir det Hockey hos Gustafsson!! Hjältarna ska ner till Havregrynshallen och kamma hem 3 välförtjänta eller icke välförtjänta poäng med hjältarna vet man aldrig!  En sak vet jag där i mot att Hasse banans fru är på smällen och att han därför inte spelar ikväll pga av tillökning i familjen.. Kan man som gravid gå över tiden 6 månader? Jag hoppas ååå vad jag hoppas!

Tro vem som stå för fikat hos Gustafsson idag då? De enda jag vet att sist jag var där så stod jag för fikat!  Jag tror på Patte faktiskt han har bott hemma hos sin mor Bettan och far Karl-Erik ('RESPEKT*)  några dagar  och hemma hos sin kära mor brukar de alltid finnas gofika.. Jag hoppas han delar med sig! :)

För er hockeyintresserade så kan de komma upp ett litet refrat från matchen sen..eller så  väljer jag att använda tiden till att mysa med Ebba..de får ni fan acceptera!

Vi hörs!

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0