>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Stolt!

Så där ja nu har jag äntligen fått visa min dotter mitt andra hem..Fiket i port 9! hon blev mäktad imponerad och stolt över sin far när hon märkte vilket status han har där.. Jag måste medge at jag var lite nervös när vi rullade iväg ner över storgatan jag,Johansson och Ebba..! Vi träffade på faster Annika när vi precis var på väg mot fiket och hon hade givetvis läst bloggen och visste därför vilken stor dag detta var för far och dotter..hon frågade om hon fick följa med oss och fika! givetvis självklart att faster får följa med... När vi sedan intog fiket och jag kom in rullandes med Ebba så satt givetvis mina trogna vapendragare med gudfadern Pekka i spetsen och fika i vanlig ordning! Jag lät Ebba få hälsa på dom och jag förklarade senare för min lilla dotter att de är nån av dom som ska få ta över tronen efter pappa som Ö-viks fikanörd!Jag såg hur stoltheten lös i ögonen på henne och hur hon bara ville skrika ut! DE DÄR ÄR PAPPA MIN DE!! Självklart va fikabordens fikabord ledigt för oss! vi satt oss ner och avnjöt en trevlig fikastund Jag, Johansson, faster Annika medans Ebba stum av beundran låg tyst i vagnen...

När vi sen kom hem så skulle de lagas middag! spagetti och köttfärssås stod på menyn..Johansson tog kommandot i köket medans jag tog min lilla dotter till skötbädden för blöjbyte..Jag rengjorde och skulle precis sätta på henne en ny blöja då hon lyckades trycka iväg en rejäl fontänstråle bajs rakt i bröstkorgen! Satan vilket tryck de var!..Jag tackar!! sen fick Johansson ta över :)

På kvällen kom Gustafsson med sin respektive Hermansson på besök för att bevittna mitt och Johanssons underverk..de bjöds på blåbärspaj med vaniljsås.. Hermansson verkade jävligt nöjd. :) Jag och Gustafsson koncentrerade oss mest på fotbollen.. Tack mina kära vänner för den super fina pressenten!!

Ikväll hoppas jag på besök av Fritte och hans bästa hälft Anna-Karin.

Jag är stolt idag!

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0