>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Tre veckor!!

Tre veckor sen så kom min lilla älskling till världen! Tiden går rätt fort! Snart sitter man i farstun på fredagsnatten med en hagölbössa i handen! :) Nä då jag tror att min lilla Ebba kommer att vara exemplarisk! Hon kommer aldrig att göra Pappa och Mamma oroliga! NOT!!! :) Idag så  tänkte jag vi skulle gå ner på stan och fira Ebbas 3 veckors dag med lite fika...! Ni tror säkert att de bara är en anledning för att jag ska få avnjuta en kaffe i min gammla hemma arena fiket i port 9! Men så är de inte! :) Ebba ska firas så enkelt är de bara! kanske kikar in  på Polarn och kolla om tant Sofia har nån fint också


        Ebba 3 veckor

Igår hade vi besök utav Johan och Anneli och deras lilla jänta Vilma som var här för att få träffa sin nya polare Ebba! Ebba var tyvärr inte så social och valde att sova under hela besöket! Jag  tror nästan att hon låg och låtsas sov i mellan åt..!  De blev iallafall en trevlig kväll..Ebba fick en väldigt fin mysdress av vilma som hon valde att inte tacka för! :) Ja ja hon släpper nog in vilma i sitt liv tids nog!

   
Anneli,Johan och Vilma                      Vilma                     Ebbas pressent

Vi fick även en fin pressent till igår utav  Veronica och Elias! Tack tack!


 

Idag spelar hjältarna match igen! De är länsderby mot Timrå..Vet inte riktigt vad jag tror idag! De blir ju iallafall grymt tufft att slå timrå nere i deras borg! Men jag tror ändå på seger för hjältarna!  4-2 till hjältarna blir de!

Vi syns lite senare!

/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0