>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Ecke din idiot!!!!!!

                                                            





Nä nu faan får de vara nog Ecke!! kliv av och inse att du är totalt inkompitent!! Fortsätter dessa herrar med Jerry och Ecke i spetsen så kommer vårat kära förening MoDo Hockey falla rakt ner i graven...Visst kan jag förstå att De är svårt att få spelare till lilla Ö-vik!

Hoppas verkligen att Ecke inte har fått nån känsla av uppgivenhet..vilket jag tyvärr tror att så är fallet!

Så här är de:
Pengar, speltid, chansen att vinna, ryktet, staden och publikstödet samverkar till att locka spelar.

Mindre Pengar,liten stad, dåligt, rykte, gnälliga fans, 1:a femman redan klar, dålig säsong! Ja då är de åt helvete att få hit nån... Plus som jag skrev så har vi en sportchef som är totalt jävla oduglig! De gör så förbannat jävla ont i själen att se hur saker och ting håller på rasera totalt!!

Ecke får Bengt Hedin att framstå som en av elitseriens bästa sportchefer genom tiderna tamme fan!! Hur mycket gnäll va de inte på honom i mellanåt då? Fast de hör väl till yrket sportchef att de ska gnällas...

Nä nu ska jag sätta mig i soffan och se slutet på Robinsson med min kära hälft Johansson! :) Ska försöka låtsas bli upprörd över hur orättvist de är med att några bor i nån gyttjestrand och nå andra på en härlig sandstrand..

Hoppas nu att alla har hunnit läst mitt förra inlägg om Foppa...Tänkte så att jag nu inte va för snabb med att lägga in de här!! 

Ebba sover som en liten prinssesa! Ska gå in och ge lilltuta min en puss nu :)

/ D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0