>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

De kommer mera!!

Jag har haft ett litet break från bloggen kan man väl säga!! :) Jag kommer att köra igång seriöst nu framöver igen..Jag jobbar ju även tillsammans med min kära livskamrat Johansson med Ebbas blogg också!!

Därför kommer nog denna blogg att handla om mycket annat än Ebba också!

Mycket surr om Foppa i dessa dagar!! Kommer han att spela eller kommer han inte att spela? De är nog frågan varenda nolskogsare ställer sig dessa dagar samt många andra också givetvis!

Vad jag tror?? Jag återkommer med de i mitt kommande inlägg! Nu ska jag sova ville bara meddela att de kommer att komma mera på denna blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0