>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Foppa och lite annat...







Så där ja nu ska jag försöka hålla en bättre och jämnare nivå på mitt bloggande! :)

Har för en stund sen avnjutit ( NÅJA!!) meodiefestivalen med min kära sambo och dotter...Alltså vad är de som händer..Drar dom lott när dom utser deltagrna och låtarna eller? De var ju för fan helt absurt värdelöst idag...De hela börjar med att en medelålders kvinna kommer ut på scen i nitar o läder och med upppumpade pattar typ!!  Okej jag hade faktiskt tänkt ge de hela en chans och inte döma nån eller nånting på förhand!! Men va fan de är ju omöjligt när en sliten porrstärna gör entre som första tävlande!!

Sen ska jag faktiskt vara ärlig och säga att de var nog tamme fan hon som var bäst ändå...Och ja de förklarar ju en del också...

Till och med hör o häppnad Johansson sa att hon inte skulle se den här skiten nå mer! Men de är bortglömt till nästa Lördag kan jag lova! Då sitter hon där med mobilen i högsta hugg och skriver som nån vildbattning till tjejen i gävle!! :)

Jaja de var väl nog ingen som hade räknat med att jag skulle hylla denna melodiefestival heller!! Men hur de än är så är gemenskapen och myset de vesentliga...Och de väger upp de mesta :) Att få umgås med sin kära Sambo och världens i särklass underbaraste dotter slår allt likt förbannat!! :) Kvällen va helt underbar och nu ligger lill Ebbis o sover så sött i sin säng!  Mallan va förbi för en stund sen hon hade stått och hävlas på med att baka kakor till mig hela kvällen...Hon ringde mig i morse och väckte mig! Hon sa sover du? Öööh Ja! Jag sitte fast med bilen!! Inga problem jag kommer! :) Och för den lilla gärningen jag gjorde som inte tog många minuter så har hon stått och bakat kakor till mig en hel lördagkväll..Tack tack malin de var verkligen super gulligt av dig! :)

Ja men vad säger nu herr karlsen om Foppa då??





Jag är stensäker han kommer att spela med hjältarna!! De blev väldigt mycket tveksamheter runt omkring i media sverige efter hans "Comeback" mot KB 65!  Han lät verkligen less de kan jag hålla med om...Men nej nej de är inte foten som han känner av..Han är en tävlingsmänniska av sällan skådat slag! Han kände att va fan mot KB så ska jag ju för fan kunna göra 5-6 poäng! Han var besviken över sin insatts och att formen inte var som ha trodde!! Thats it!! Sen så har Foppa aldrig varit speciellt bra i sk jippo matcher för även om de där var en DM-final så kändes de så jävla mycket jippo som de går att bli! Foppa måste få smälla på utav bara satan köra över nån osv då jävlar blir han bra!! De kan man inte göra i såna där matcher!!  Sen visst han är ju inte i form riktigt de kommer att ta några matcher innan han börjra hitta rätt!! Om han spelar mot SAIK så förvänta er inte nå trolleri redan då! Men de är Foppa vi snackar om..I mitt tycke den bästa hockespelaren ever! Så man vet aldrig han kan lika gärna gå ut och äga isen redan i första matchen...Foppa är värd all respekt som finns! Jag tror även att istället för att blossa upp nånting onödigt i media så kör han på den säkra linan..Medvetet så säger han i alla inervjuer osv att de känns inte speciellt bra..Då är de ingen om tror nånting heller..Han har lärt sig av sina misstag vår kära Peter!! Alla minns väl i fjol då allt verkade kännas kanon och han skulle spela med tre kronor... på första träningen så fick han kliva av och sen stå där som en jävla idiot med dumstruten på och försöka förklara sig...Nä ni de vill han inte vara med om igen!

Kalla de att mörka om ni vill! Ja kalla de va fan n vill :)

Lev väl!

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0