>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

HOCKEYYYY!!!!!!


                 Senast de begav sig mellan MoDo-SAIK i Banken



Jag håller tamme fan på att gå på väggarna här hemma...Helt sjukt de är uppehåll drygt en vecka från elitserien och jag har abstinens så att jag är kallsvettig nästan!! Ja jag har problem jag vet!! :) Men blir de inte bättre inom 10 år så ska jag söka hjälp jag lovar!! :)

2 dagar kvar till match igen..Nån som har missat att dom möter Skellefteå hemma? :) Foppa kommer att vara med de bara känns så! :)

Nu är de Frölunda-Brynäs på tv!! De är helt okej de också! :)

Hörs!!

/ D

Kommentarer
Postat av: Wigge

Tyvärr, Danne.. skulle de klassa "hockeyberoende" som ett problem skulle de måsta göra om Arenan till ett behandlingshem, om de skulle räcka? :) haha, bli vinst på torsdag iaf !!

2009-02-10 @ 21:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0