>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Förmiddags!

Den berömda förmiddagsveckan har startat för herr Karlsen.. Jag tror både jag och Johansson brukar gruva oss lika mycket ungefär..! Jag för att kliva upp kl 04.30 7 dagar är ingen super hit precis och Johansson för att mitt humör är väl inte lika tålamodaktigt denna vecka :) Men jag måste säga att denna måndag har nog varit en av dom bättre starter jag haft på en förmiddagsvecka under mina 7 år på bruket!! Och de är inte svårare än att jag lyckats somna kl 22.00 igårkväll..Oj oj vilken skillnat mot för i vanliga fall somna typ 01.00!!

Kom hem runt 14.30 idag och då satt lilltutan våran redo för att för första gången ge sig på nån annnan föda än bröstmjölk! Jag sa åt Johansson att du får vänta tills jag kommer hem för de där vill jag inte missa :) D var gröt som stod på menyn de blev några skedar typ 4-5 st! Hahaha de var verkligen är rolig syn Såg ut som att hon hade smällt i sig typ 3 kg gröt om man tittade på asiktet och haklappen...De kommer en videosnutt på detta i Ebbas blogg framöver :) håll utkik jag lovar att de är en hit!!:)

ikväll blir de inte många knop! Man känner sig som en 95-årig Zombie så jag tänkte helt enkelt att kl 21.30 vaggas in till Wikegård och co på hockeykväll! :)

De brinner i Australien!! Satan vad de brinner! Och de hela verkar vara anlagd också..Vart är denna värld på väg!!?? 150 människor hörde jag för en stund sen blivit offer för denna katastrof! Liknar en katsastrof som (om de inte lyckas rädda de här snart) tsunamin.. Men de är en bit kvar dit! skillnaden är väl att naturens öden kan vi inte rå oss på men att några jävla idioter ska rå för nåt sån här är ju så jävla sinnessjukt så de finns inte...

Dax att glo på lite fjollboll på tv:n :)

/ D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0