>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Nu jävlar är jag tillbaka!

Håll i hatten allesammans!! nu jävlar är jag tillbaka :)

Ja jag har inga pinsama borförklaringar till varför jag inte har varit aktiv här på bloggen! De är väl ett par veckor sen jag skrev senast! De som jag kan använda till att skydda mitt skinn lite iallafall är att min dator la av!

Som sagt datorn la av för drygt 2 veckor sen...Jag kom hem och skulle slå ingång datorn då visade de sig att jag inte fick nån bild på skärmen..Hm..va i helvete är de nu då tänkte jag?? Jag är direkt ingen datahaj så jag hade inte en aning om vad jag skulle göra!! Jag börjar rycka i lite kablar och så men de hjälpte föga! Jag tänkte att de kanske är kabeln mellan skärmen och datorn de är fel på! eftersom processorn gick igång så kändes de ju som att de kunde vara ett ganska solklart fel..Men icke! Farsan kom hit och kopplade in sin dator mot min skärm med samma kabael och de funkade klockrent! Så de var bara att inse att datorn min va totalt däckad av nåt jävla virus!! Som tur är så lugnade min kära datakonsult viktor i lugnvik mig..För jag trodde att alla bilder på Ebba var körd men de ska gå att rädda dom sa han..Han kommer upp hit nån dag och ska hjälpa min dator att bli frisk! Tur att jag har dig vigge! :)

Jag lånade då farsans stationära dator som han gett till min lillebror..Men efter 2 dagar ringer farsan mig och säger att jag måste komm ut med datorn  direkt efter jag slutat jobbet! Va fan tänkte jag..vad ska han så bums ha den till nu då han har ju en bärbar som han klarar sig gott och väl med..Den där stationära har ju bara stått på lillbrorsans rum och samlat damm! jaja jag kommer ut med den sen..Ja kom ut med den på engång! Va fan nu började jag bli lite irriterad..JAJA JAG KOMMER MED DEN SEN!!! Ja och när du har lämnad den så får du ta med dig en splitter ny laptop här ifrån säger han! Eeh va?? vadå va ska jag låna din eller? nä jag har varit och köpt en laptop till dig och Hanna (Johansson) Alla hem bör ha än laptop år 2009 tyckte han..Han är 52 år och jag är 28 år snart!!  Tack så jävla mycket farsan!! :) :)

Ja sen tänker ni vadå datorn är väck de finns ju datorer över allt han kan använda och skriva ett inlägg på sin blogg!! Ja de har ni rätt i!

Ebba växer som bara den gå gärna in på hennes blogg och kika på bilder från jul!

Idag har Ebba varit och vaccinerat sig..De gick faktiskt helt okej..vi trodde de skulle vara sju resor värre!! Just nu ligger hon så snällt och sover..men bivärkarna kan ju komma sen..

Idag möter Hjältarna Rögle i en fruktansvärt viktig match!! jag vet inte vad jag tror..!! Sen har Ecke värvat en grisen i säcken spelare igen denna gång en målvakt! För mig är de just nu helt ofattbart att han har värvat denna Mike Morrison! men han ska få en chans som alla andra!

Vi hörs!

/ D

Kommentarer
Postat av: Farsan Anders

De går inte att jobba mot utvecklingen.Datorn har kommit till varje hemm för att stanna.Och då måste man göra de så lätt som möjligt,då skaffar man sej en bärbar.

Varsegod Daniel och Hanna och lilla Ebba.

Hoppas den funkar bra.

2009-01-10 @ 10:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0