>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

En Måndag!

Måndag igen och jag har en hel vecka kvar att vara ledig innan jobbet återigen kallar!! Känns jäkligt skönt! Men jag vet av erfarenhet att den här sista veckan på långledigheten går ruskigt fort!! på en grisblink så sitter man där på söndgkvällen smått ångesfylld över att de återigen vankas jobb på måndagen...Men va fan nu är de 7 härliga dagar med familjen som gäller!! 

I helgen så har vi varit nere hos mormor och morfar en sväng..Blev god mat,tv spel och en sväng till gammelmormor..eftersom jag har lovat min kära Johansson att hon får lägga ut alla bilder på lilla ebba och allt annat så hänvisar jag er till Ebbas blogg!! :) Vi hade egentligen tänkt åk upp till fjällen veckan som var och hälsa på farmor och farfar bill.. Men sjukdomar i början på förra veckan satte stopp för de...Sen vaccinerade sig ju Ebba i Torsdags och då vet man aldrig i förväg hur dom ska må dagarna efter men Ebba visade sig vara en liten stålbebis och de va en baggis den där sprutan sa hon till pappa!!  Så de gick ju inte att planera in nånting i förväg denna helg som var...Sen har min kära mor och farmor till Ebba lagts in för operation idag..tänker på dig mammsen och hoppas allt går bra!! Vi älskar dig :) Så denna vecka går ju inte heller...Men vi kommer nästa ledighet!! :)

Nu måste man verkligen börja va med när lillfisan ligger själv... hon rör sig som bara den och kan typ snurra ett halv varv!!  De går verkligen fort utvecklingen nu...De gäller att hänga med :)  Men de är så fruktansvärt roligt att se alla framsteg hon gör..Men en sak jag inte gillar är att hon nu insett att tummen är perfekt att suga på!! Hm...hoppas de bara är tillfälligt! :)

Idag så är morbror Danne här uppe i stan på jobb...Så han är bjuden hit på middag kl 16!Sen ska både han och jag gå ner till Banken och bevittna våra kära hjältar i länsderbyt mot timrå! De är en fruktansvärt ruskigt viktig match...Hjältarna har ju som bekant ryckt upp sig nu på nya året och har 3 segerar av 4 möjliga..Efter att ha varit i den kanske jobbigaste perioden jag varit med om sen jag säsongen 89-90 började följa mina hjältar! Grymt vilken svacka dom va i!! Men som sagt de är inte över än...vinst idag är som sagt ett måste nästan..!! vinst med 5-2 mot rögle och hela 7-2 mot Södertälje senast på bortaplan hoppas jag har höjt självförtrondet avsevärt!!

Må väl mina kamrater!!

/ D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0