>> besöksräknare
besöksräknare danneKarlsen -

Fixat!

Idagarna har jag fixat och donat här hemma.. För er som inte vet så köpte vi hus i sommras! Vi bor numera i bonäset.. Ett förträffligt och underbart ställe för en familj att bo i! Mycket barnvänligt och bra område som är beläget vid havet..

Efter en hel del renovering så har garaget fyllts på med skräp och rat så nu va de hög tid att köra iväg eländet till tippen.. Jag körde en jäkla massa vändor, men nu är de borta och jag har städat och gjort fint! Nu ska jag bara fixa en arbetsbänk och en verktygstavla.. Jag trivs väldigt bra där ute och få fixa å dona :) 

Idag så har jag och min kära dotter krattat gården.. Hon gjorde ett mycket bra arbete! Hon körde sin lilla skottkärra och krattat med sin lilla kratta för fulla muggar!

Modo då!

Ja Matchen mot Luleå gick ju sådär!! Förlust med 1-0 och hela 13 skott mäktade vi med! Bedrövlig offensiv minst sagt! Men defensiven desto bättre! Tycker vi visar en betydligt mer kämparglöd och offervilja i år jämfört med ifjol och året innan de... Nu kan jag ta en förlust på ett helt annat sett när man ändå ser att laget krigar och försöker.. Men visst allt handlar ju om att vinna..

Och bortaspelet är inte direkt glimmrande! I lördags åkte vi ytterligare på en förlust mot domarna nä förlåt frölunda! Helt sjukt vilka enorma misstag domarna bjöd på och som tyvärr bara drabbade Modo!! ett matchstraff som va totalt fel en 2+10 som va minst lika fel! 1-0 målet lika så ( solklar spark!) De är väl så att Nubben Norberg och Adrian helt enkelt insett att de är billigare att köpa domarna än att köpa svindyra finska spelare!

Ny match imorgon! HV på bortaplan står på programmet.. Tufft nå fruktansvärt! Och jag måste nog medge att de bli 3:e raka förlusten!

Nä dax att fika och sen sova!

Hörs!

/ D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0